Gaya pengurusan masa dan aktiviti pembelajaran pelajar
Saved in:
Main Authors: | , , |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Published: |
1988
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repo.uum.edu.my/19935/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my.uum.repo.19935 |
---|---|
record_format |
eprints |
spelling |
my.uum.repo.199352016-11-20T09:44:04Z http://repo.uum.edu.my/19935/ Gaya pengurusan masa dan aktiviti pembelajaran pelajar Dzakiria, Hisham Salleh, Mohd Affandi Kasim, Azilah LB Theory and practice of education 1988 Conference or Workshop Item NonPeerReviewed Dzakiria, Hisham and Salleh, Mohd Affandi and Kasim, Azilah (1988) Gaya pengurusan masa dan aktiviti pembelajaran pelajar. In: Seminar Pengurusan Asrama Peringkat Kebangsaan (SPARK 98’), 1988, Universiti Utara Malaysia. (Unpublished) |
institution |
Universiti Utara Malaysia |
building |
UUM Library |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Utara Malaysia |
content_source |
UUM Institutionali Repository |
url_provider |
http://repo.uum.edu.my/ |
topic |
LB Theory and practice of education |
spellingShingle |
LB Theory and practice of education Dzakiria, Hisham Salleh, Mohd Affandi Kasim, Azilah Gaya pengurusan masa dan aktiviti pembelajaran pelajar |
format |
Conference or Workshop Item |
author |
Dzakiria, Hisham Salleh, Mohd Affandi Kasim, Azilah |
author_facet |
Dzakiria, Hisham Salleh, Mohd Affandi Kasim, Azilah |
author_sort |
Dzakiria, Hisham |
title |
Gaya pengurusan masa dan aktiviti pembelajaran pelajar |
title_short |
Gaya pengurusan masa dan aktiviti pembelajaran pelajar |
title_full |
Gaya pengurusan masa dan aktiviti pembelajaran pelajar |
title_fullStr |
Gaya pengurusan masa dan aktiviti pembelajaran pelajar |
title_full_unstemmed |
Gaya pengurusan masa dan aktiviti pembelajaran pelajar |
title_sort |
gaya pengurusan masa dan aktiviti pembelajaran pelajar |
publishDate |
1988 |
url |
http://repo.uum.edu.my/19935/ |
_version_ |
1644282815776292864 |
score |
13.149126 |