Kepuasan antara muka sistem: Kajian kes perkhidmatan lawatan ke Perpustakaan Sultanah Bahiyah
Penilaian adalah kunci utama dalam menentukan kualiti dan kebolehgunaan sesuatu sistem. Penilaian merupakan proses sistematik mengutip data untuk mendapatkan maklumat tentang persepsi pengguna untuk memastikan bahawa sistem yang dibina adalah berguna serta memenuhi keperluan dan kehendak pengguna....
Saved in:
Main Authors: | Othman, Zakirah, Ahmad, Khairul Bariah, Abu Bakar, Juliana Aida |
---|---|
格式: | Conference or Workshop Item |
語言: | English |
出版: |
2005
|
主題: | |
在線閱讀: | http://repo.uum.edu.my/11626/1/Z1.pdf http://repo.uum.edu.my/11626/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Akses kepada perkhidmatan online: Pengalaman Perpustakaan Sultanah Bahiyah, Universiti Utara Malaysia
由: Mustaffa, Salleh Hudin
出版: (2004) -
Measure customer satisfaction: use the Kano Model at UUM Sultanah Bahiyah Library
由: Indang, Kuingatuh, et al.
出版: (2017) -
Perpustakaan Sultanah Zanariah : Laporan tahunan 2004
出版: (2005) -
Perpustakaan Sultanah Zanariah : laporan tahunan 2005
出版: (2006) -
Perpustakaan Sultanah Zanariah : laporan tahunan 2006
出版: (2006)