Kepuasan antara muka sistem: Kajian kes perkhidmatan lawatan ke Perpustakaan Sultanah Bahiyah
Penilaian adalah kunci utama dalam menentukan kualiti dan kebolehgunaan sesuatu sistem. Penilaian merupakan proses sistematik mengutip data untuk mendapatkan maklumat tentang persepsi pengguna untuk memastikan bahawa sistem yang dibina adalah berguna serta memenuhi keperluan dan kehendak pengguna....
Saved in:
Main Authors: | Othman, Zakirah, Ahmad, Khairul Bariah, Abu Bakar, Juliana Aida |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2005
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repo.uum.edu.my/11626/1/Z1.pdf http://repo.uum.edu.my/11626/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Akses kepada perkhidmatan online: Pengalaman Perpustakaan Sultanah Bahiyah, Universiti Utara Malaysia
by: Mustaffa, Salleh Hudin
Published: (2004) -
Measure customer satisfaction: use the Kano Model at UUM Sultanah Bahiyah Library
by: Indang, Kuingatuh, et al.
Published: (2017) -
Perpustakaan Sultanah Zanariah : Laporan tahunan 2004
Published: (2005) -
Perpustakaan Sultanah Zanariah : laporan tahunan 2005
Published: (2006) -
Perpustakaan Sultanah Zanariah : laporan tahunan 2006
Published: (2006)