Strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang kajian kes: Syarikat Lovely Farm

Strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang merupakan satu kaedah perniagaan di mana ia menggunakan pelayar Internet sebagai satu platform untuk memperkenalkan syarikat, produk, khidmat dan lain-lain kepada umum. Namun begitu terdapat cabaran dalam membangunkan laman sesawang yang memenu...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Abdullah, Muhammad Afandi, Othman, Zakirah
Format: Conference or Workshop Item
Language:English
Published: 2013
Subjects:
Online Access:http://repo.uum.edu.my/11573/1/p12.pdf
http://repo.uum.edu.my/11573/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang merupakan satu kaedah perniagaan di mana ia menggunakan pelayar Internet sebagai satu platform untuk memperkenalkan syarikat, produk, khidmat dan lain-lain kepada umum. Namun begitu terdapat cabaran dalam membangunkan laman sesawang yang memenuhi ciri-ciri laman sesawang yang baik. Dengan itu objektif kajian ini untuk mengenal pasti kerangka laman sesawang untuk sebuah syarikat. Seterusnya, membantu sebuah syarikat dalam proses penilaian peringkat awal laman sesawang mereka