Perbezaan antara pengetahuan dan amalan konsep KBSM di kalangan guru
Kajian ini dijalankan untuk meninjau tahap pengetahuan dan tahap pengamalan konsep Kurikulum Bersepadu Sekolah Menengah (KBSM) di kalangan guru-guru di negeri Johor. Seramai 504 orang guru daripada 10 buali sekolali yang merangkumi 9 buah daerah di negeri Johor adalah responden kajian. Instrumen kaj...
Saved in:
Main Authors: | A. Ghafar, Mohd. Najib, Harun, Ali |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Fakulti Pendidikan, UTM
2007
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/9275/1/MohdNajibAGhafar2007_PerbezaanAntaraPengetahuandanAmalan.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/9275/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Perkongsian pengetahuan di kalangan pensyarah kolej matrikulasi
by: Ahmad, Mohamad Salleh, et al.
Published: (2004) -
Pengaruh amalan pembelajaran profesional terhadap kepimpinan guru-guru Kolej Vokasional di Perak
by: Wan Ameera Farhah Wan Azahari
Published: (2019) -
Konflik antara Guru Penolong Kanan dengan Guru Besar
by: Nordin Yunus, Jamal
Published: (2004) -
Persepsi pelajar terhadap amalan nilai-nilai murni dalam pendidikan moral KBSM di sekolah menengah : satu kajian di Sekolah Menengah Kebangsaan Dato' Penggawa Barat, Pontian
by: Yusof, Khuzaimi
Published: (1999) -
Hubungan kesediaan pengetahuan mengajar guru pendidikan khas dengan kesediaan guru dalam mengajar kemahiran hidup (masakan)
by: Parthiban Govindasamy
Published: (2019)