Kerangka pelaksanaan pembelajaran kaedah flipped classroom berdasarkan pembelajaran berasaskan projek melalui scaffolding dengan mengambil kira gaya pembelajaran pelajar
Kerangka kajian pelaksanaan pembelajaran kaedah flipped classroom berdasarkan pembelajaran berasaskan projek menerusi proses scaffolding dibina untuk menerangkan bagaimana struktur idea yang dibentuk digunakan sebagai asas dalam merancang dan melaksanakan kaedah flipped classroom. Kerangka kajian in...
Saved in:
Main Authors: | A. Rahman, Azlina, Mohd. Zaid, Norasykin, Aris, Baharuddin, Abdullah, Zaleha, Mohamed, Hasnah |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Published: |
FACULTY OF EDUCATION, UTM, JOHOR.
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/67055/ http://educ.utm.my/ipeinx2016/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kaedah pembelajaran sejarah dengan mengambil kira minat dan peningkatan prestasi
by: Nur Syazwani Abdul Talib, et al.
Published: (2016) -
Pembelajaran berkonsepkan flipped menerusi aktiviti pembelajaran berasaskan projek
by: Mohamad Kadis, Mohamad Azaki, et al.
Published: (2014) -
Kesan kaedah flipped classroom menerusi pembelajaran berasaskan projek ke atas pencapaian dan gaya pembelajaran pelajar
by: A. Rahman, Azlina
Published: (2017) -
Sistem Hipermedia Adaptif Pembelajaran Berdasarkan Gaya
Pembelajaran Dan Prestasi Pelajar
by: Ishak, Zurida
Published: (2007) -
Pembelajaran berasaskan aplikasi iedutech berdasarkan gaya pembelajaran visual dalam kalangan pelajar Pendidikan Teknikal Dan Vokasional (PTV)
by: Ahmad, Muhammad Fazrulhelmi
Published: (2021)