Pemindahan pembelajaran antara konsep dan aplikasi keseimbangan daya serta trigonometri dalam kalangan pelajar tingkatan empat
Previous studies indicated that students have minimal success rate in their learning transfer which involves physics concept application in everyday life. Therefore, a study was carried out to investigate learning transfer: (1) from the application o f trigonometry to the concept o f forces in equil...
Saved in:
Main Author: | Murshed, Mazlena |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/48255/1/MazlenaMurshedMFP2013.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/48255/ http://libraryopac.utm.my/client/en_AU/main/search/results?qu=Pemindahan+pembelajaran+antara+konsep+dan+aplikasi+keseimbangan+daya+serta+trigonometri+dalam+kalangan+pelajar+tingkatan+empat&te= |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembangunan Bahan E-Pembelajaran Berasaskan MOODLE Bertajuk ‘Sets’ Dan ‘Trigonometry Ii’ Matematik Tingkatan Empat
by: Ismail , Zaleha, et al.
Published: (2010) -
Tahap kefahaman dan salah konsep terhadap konsep daya dan gerakan dalam kalangan pelajar tingkatan empat
by: Ismail@Ilias Ahmad Tarmimi,
Published: (2016) -
Hubungan antara sikap dengan pencapaian pelajar tingkatan empat dalam tajuk daya
by: Mohd. Atan, Rohana, et al.
Published: (2007) -
Hubungan antara sikap pelajar terhadap Fizik dengan tahap penguasaan dalam konsep daya dan gerakan dalam kalangan pelajar tingkatan empat
by: Fify Ellyna Alice Jaisim
Published: (2023) -
Pembangunan dan kebolehgunaan Modul Pembelajaran Berintegrasikan Permainan Bagi Subtopik Keseimbangan Terma dalam kalangan pelajar fizik tingkatan empat
by: Fatin Yusrina Karmila Mohd Safian Sauri
Published: (2023)