Lawatan sambil belajar: satu pendekatan pengajaran sains yang bermakna

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Ibrahim, Nor Hasniza, Ismail, Nurbasylmab, Jelani Johari Snrif, Zainab
Format: Article
Published: 2013
Subjects:
Online Access:http://eprints.utm.my/id/eprint/47893/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.utm.47893
record_format eprints
spelling my.utm.478932017-08-14T01:20:42Z http://eprints.utm.my/id/eprint/47893/ Lawatan sambil belajar: satu pendekatan pengajaran sains yang bermakna Ibrahim, Nor Hasniza Ismail, Nurbasylmab Jelani Johari Snrif, Zainab Q Science 2013 Article PeerReviewed Ibrahim, Nor Hasniza and Ismail, Nurbasylmab and Jelani Johari Snrif, Zainab (2013) Lawatan sambil belajar: satu pendekatan pengajaran sains yang bermakna. Buletin Persatuan Pendidikan Sains dan Matematik Johor, 21 (1). pp. 69-79. ISSN 0128-4290
institution Universiti Teknologi Malaysia
building UTM Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Teknologi Malaysia
content_source UTM Institutional Repository
url_provider http://eprints.utm.my/
topic Q Science
spellingShingle Q Science
Ibrahim, Nor Hasniza
Ismail, Nurbasylmab
Jelani Johari Snrif, Zainab
Lawatan sambil belajar: satu pendekatan pengajaran sains yang bermakna
format Article
author Ibrahim, Nor Hasniza
Ismail, Nurbasylmab
Jelani Johari Snrif, Zainab
author_facet Ibrahim, Nor Hasniza
Ismail, Nurbasylmab
Jelani Johari Snrif, Zainab
author_sort Ibrahim, Nor Hasniza
title Lawatan sambil belajar: satu pendekatan pengajaran sains yang bermakna
title_short Lawatan sambil belajar: satu pendekatan pengajaran sains yang bermakna
title_full Lawatan sambil belajar: satu pendekatan pengajaran sains yang bermakna
title_fullStr Lawatan sambil belajar: satu pendekatan pengajaran sains yang bermakna
title_full_unstemmed Lawatan sambil belajar: satu pendekatan pengajaran sains yang bermakna
title_sort lawatan sambil belajar: satu pendekatan pengajaran sains yang bermakna
publishDate 2013
url http://eprints.utm.my/id/eprint/47893/
_version_ 1643652400796401664
score 13.209306