Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chin, Tong Seng
Format: Thesis
Published: 1999
Subjects:
Online Access:http://eprints.utm.my/id/eprint/44389/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.utm.44389
record_format eprints
spelling my.utm.443892015-02-25T01:21:32Z http://eprints.utm.my/id/eprint/44389/ Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet Chin, Tong Seng HF Commerce 1999 Thesis NonPeerReviewed Chin, Tong Seng (1999) Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet. Masters thesis, Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Management.
institution Universiti Teknologi Malaysia
building UTM Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Teknologi Malaysia
content_source UTM Institutional Repository
url_provider http://eprints.utm.my/
topic HF Commerce
spellingShingle HF Commerce
Chin, Tong Seng
Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet
format Thesis
author Chin, Tong Seng
author_facet Chin, Tong Seng
author_sort Chin, Tong Seng
title Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet
title_short Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet
title_full Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet
title_fullStr Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet
title_full_unstemmed Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet
title_sort kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet
publishDate 1999
url http://eprints.utm.my/id/eprint/44389/
_version_ 1643651444692221952
score 13.209306