Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
1999
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/44389/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my.utm.44389 |
---|---|
record_format |
eprints |
spelling |
my.utm.443892015-02-25T01:21:32Z http://eprints.utm.my/id/eprint/44389/ Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet Chin, Tong Seng HF Commerce 1999 Thesis NonPeerReviewed Chin, Tong Seng (1999) Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet. Masters thesis, Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Management. |
institution |
Universiti Teknologi Malaysia |
building |
UTM Library |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Teknologi Malaysia |
content_source |
UTM Institutional Repository |
url_provider |
http://eprints.utm.my/ |
topic |
HF Commerce |
spellingShingle |
HF Commerce Chin, Tong Seng Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet |
format |
Thesis |
author |
Chin, Tong Seng |
author_facet |
Chin, Tong Seng |
author_sort |
Chin, Tong Seng |
title |
Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet |
title_short |
Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet |
title_full |
Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet |
title_fullStr |
Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet |
title_full_unstemmed |
Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet |
title_sort |
kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan iklan menerusi penggunaan internet |
publishDate |
1999 |
url |
http://eprints.utm.my/id/eprint/44389/ |
_version_ |
1643651444692221952 |
score |
13.209306 |