Analisis kesukaran tugasan konsep MOL menggunakan tugasan analogi di kalangan pelajar berbeza kebolehan pada peringkat tingkatan IV

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Makminin, Suhaimi
Format: Thesis
Published: 1995
Subjects:
Online Access:http://eprints.utm.my/id/eprint/43827/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.utm.43827
record_format eprints
spelling my.utm.438272017-10-08T11:17:23Z http://eprints.utm.my/id/eprint/43827/ Analisis kesukaran tugasan konsep MOL menggunakan tugasan analogi di kalangan pelajar berbeza kebolehan pada peringkat tingkatan IV Makminin, Suhaimi QD Chemistry 1995 Thesis NonPeerReviewed Makminin, Suhaimi (1995) Analisis kesukaran tugasan konsep MOL menggunakan tugasan analogi di kalangan pelajar berbeza kebolehan pada peringkat tingkatan IV. Masters thesis, Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education.
institution Universiti Teknologi Malaysia
building UTM Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Teknologi Malaysia
content_source UTM Institutional Repository
url_provider http://eprints.utm.my/
topic QD Chemistry
spellingShingle QD Chemistry
Makminin, Suhaimi
Analisis kesukaran tugasan konsep MOL menggunakan tugasan analogi di kalangan pelajar berbeza kebolehan pada peringkat tingkatan IV
format Thesis
author Makminin, Suhaimi
author_facet Makminin, Suhaimi
author_sort Makminin, Suhaimi
title Analisis kesukaran tugasan konsep MOL menggunakan tugasan analogi di kalangan pelajar berbeza kebolehan pada peringkat tingkatan IV
title_short Analisis kesukaran tugasan konsep MOL menggunakan tugasan analogi di kalangan pelajar berbeza kebolehan pada peringkat tingkatan IV
title_full Analisis kesukaran tugasan konsep MOL menggunakan tugasan analogi di kalangan pelajar berbeza kebolehan pada peringkat tingkatan IV
title_fullStr Analisis kesukaran tugasan konsep MOL menggunakan tugasan analogi di kalangan pelajar berbeza kebolehan pada peringkat tingkatan IV
title_full_unstemmed Analisis kesukaran tugasan konsep MOL menggunakan tugasan analogi di kalangan pelajar berbeza kebolehan pada peringkat tingkatan IV
title_sort analisis kesukaran tugasan konsep mol menggunakan tugasan analogi di kalangan pelajar berbeza kebolehan pada peringkat tingkatan iv
publishDate 1995
url http://eprints.utm.my/id/eprint/43827/
_version_ 1643651303443791872
score 13.214268