Gaya pemudah cara perubahan di kalangan pengetua-pengetua sekolah di Daerah Johor Bahru

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hassan, Mohamed Yusope
Format: Thesis
Published: 2002
Subjects:
Online Access:http://eprints.utm.my/id/eprint/42916/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.utm.42916
record_format eprints
spelling my.utm.429162014-11-02T03:24:34Z http://eprints.utm.my/id/eprint/42916/ Gaya pemudah cara perubahan di kalangan pengetua-pengetua sekolah di Daerah Johor Bahru Hassan, Mohamed Yusope LB Theory and practice of education 2002 Thesis NonPeerReviewed Hassan, Mohamed Yusope (2002) Gaya pemudah cara perubahan di kalangan pengetua-pengetua sekolah di Daerah Johor Bahru. Masters thesis, Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education.
institution Universiti Teknologi Malaysia
building UTM Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Teknologi Malaysia
content_source UTM Institutional Repository
url_provider http://eprints.utm.my/
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
Hassan, Mohamed Yusope
Gaya pemudah cara perubahan di kalangan pengetua-pengetua sekolah di Daerah Johor Bahru
format Thesis
author Hassan, Mohamed Yusope
author_facet Hassan, Mohamed Yusope
author_sort Hassan, Mohamed Yusope
title Gaya pemudah cara perubahan di kalangan pengetua-pengetua sekolah di Daerah Johor Bahru
title_short Gaya pemudah cara perubahan di kalangan pengetua-pengetua sekolah di Daerah Johor Bahru
title_full Gaya pemudah cara perubahan di kalangan pengetua-pengetua sekolah di Daerah Johor Bahru
title_fullStr Gaya pemudah cara perubahan di kalangan pengetua-pengetua sekolah di Daerah Johor Bahru
title_full_unstemmed Gaya pemudah cara perubahan di kalangan pengetua-pengetua sekolah di Daerah Johor Bahru
title_sort gaya pemudah cara perubahan di kalangan pengetua-pengetua sekolah di daerah johor bahru
publishDate 2002
url http://eprints.utm.my/id/eprint/42916/
_version_ 1643651037068787712
score 13.160551