Stres dalam kalangan guru bimbingan dan kaunseling sekolah menengah daerah Kulaijaya Johor

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ismail, Wan Zuriaty
Format: Thesis
Published: 2012
Subjects:
Online Access:http://eprints.utm.my/id/eprint/41728/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.utm.41728
record_format eprints
spelling my.utm.417282014-10-08T02:21:04Z http://eprints.utm.my/id/eprint/41728/ Stres dalam kalangan guru bimbingan dan kaunseling sekolah menengah daerah Kulaijaya Johor Ismail, Wan Zuriaty LB Theory and practice of education 2012 Thesis NonPeerReviewed Ismail, Wan Zuriaty (2012) Stres dalam kalangan guru bimbingan dan kaunseling sekolah menengah daerah Kulaijaya Johor. Masters thesis, Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education.
institution Universiti Teknologi Malaysia
building UTM Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Teknologi Malaysia
content_source UTM Institutional Repository
url_provider http://eprints.utm.my/
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
Ismail, Wan Zuriaty
Stres dalam kalangan guru bimbingan dan kaunseling sekolah menengah daerah Kulaijaya Johor
format Thesis
author Ismail, Wan Zuriaty
author_facet Ismail, Wan Zuriaty
author_sort Ismail, Wan Zuriaty
title Stres dalam kalangan guru bimbingan dan kaunseling sekolah menengah daerah Kulaijaya Johor
title_short Stres dalam kalangan guru bimbingan dan kaunseling sekolah menengah daerah Kulaijaya Johor
title_full Stres dalam kalangan guru bimbingan dan kaunseling sekolah menengah daerah Kulaijaya Johor
title_fullStr Stres dalam kalangan guru bimbingan dan kaunseling sekolah menengah daerah Kulaijaya Johor
title_full_unstemmed Stres dalam kalangan guru bimbingan dan kaunseling sekolah menengah daerah Kulaijaya Johor
title_sort stres dalam kalangan guru bimbingan dan kaunseling sekolah menengah daerah kulaijaya johor
publishDate 2012
url http://eprints.utm.my/id/eprint/41728/
_version_ 1643650696036220928
score 13.160551