Keberkesanan penggunaan pembelajaran kolaboratif, pola interaksi dan kekerapannya di dalam e-pembelajaran Fizik dalam membantu pencapaian pelajar

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Md. Suhadi, Salihuddin
Format: Thesis
Published: 2012
Subjects:
Online Access:http://eprints.utm.my/id/eprint/32220/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.utm.32220
record_format eprints
spelling my.utm.322202013-06-12T07:54:37Z http://eprints.utm.my/id/eprint/32220/ Keberkesanan penggunaan pembelajaran kolaboratif, pola interaksi dan kekerapannya di dalam e-pembelajaran Fizik dalam membantu pencapaian pelajar Md. Suhadi, Salihuddin Unspecified 2012 Thesis NonPeerReviewed Md. Suhadi, Salihuddin (2012) Keberkesanan penggunaan pembelajaran kolaboratif, pola interaksi dan kekerapannya di dalam e-pembelajaran Fizik dalam membantu pencapaian pelajar. Masters thesis, Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education.
institution Universiti Teknologi Malaysia
building UTM Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Teknologi Malaysia
content_source UTM Institutional Repository
url_provider http://eprints.utm.my/
topic Unspecified
spellingShingle Unspecified
Md. Suhadi, Salihuddin
Keberkesanan penggunaan pembelajaran kolaboratif, pola interaksi dan kekerapannya di dalam e-pembelajaran Fizik dalam membantu pencapaian pelajar
format Thesis
author Md. Suhadi, Salihuddin
author_facet Md. Suhadi, Salihuddin
author_sort Md. Suhadi, Salihuddin
title Keberkesanan penggunaan pembelajaran kolaboratif, pola interaksi dan kekerapannya di dalam e-pembelajaran Fizik dalam membantu pencapaian pelajar
title_short Keberkesanan penggunaan pembelajaran kolaboratif, pola interaksi dan kekerapannya di dalam e-pembelajaran Fizik dalam membantu pencapaian pelajar
title_full Keberkesanan penggunaan pembelajaran kolaboratif, pola interaksi dan kekerapannya di dalam e-pembelajaran Fizik dalam membantu pencapaian pelajar
title_fullStr Keberkesanan penggunaan pembelajaran kolaboratif, pola interaksi dan kekerapannya di dalam e-pembelajaran Fizik dalam membantu pencapaian pelajar
title_full_unstemmed Keberkesanan penggunaan pembelajaran kolaboratif, pola interaksi dan kekerapannya di dalam e-pembelajaran Fizik dalam membantu pencapaian pelajar
title_sort keberkesanan penggunaan pembelajaran kolaboratif, pola interaksi dan kekerapannya di dalam e-pembelajaran fizik dalam membantu pencapaian pelajar
publishDate 2012
url http://eprints.utm.my/id/eprint/32220/
_version_ 1643648976141942784
score 13.209306