Keberkesanan penggunaan strategi 'predict-observe-explain' ke atas kerangka alternatif pelajar dalam tajuk daya apung

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Wong, Teck Kim
Format: Thesis
Published: 2009
Subjects:
Online Access:http://eprints.utm.my/id/eprint/28303/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.utm.28303
record_format eprints
spelling my.utm.283032012-10-04T10:38:23Z http://eprints.utm.my/id/eprint/28303/ Keberkesanan penggunaan strategi 'predict-observe-explain' ke atas kerangka alternatif pelajar dalam tajuk daya apung Wong, Teck Kim Unspecified 2009 Thesis NonPeerReviewed Wong, Teck Kim (2009) Keberkesanan penggunaan strategi 'predict-observe-explain' ke atas kerangka alternatif pelajar dalam tajuk daya apung. Masters thesis, Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education.
institution Universiti Teknologi Malaysia
building UTM Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Teknologi Malaysia
content_source UTM Institutional Repository
url_provider http://eprints.utm.my/
topic Unspecified
spellingShingle Unspecified
Wong, Teck Kim
Keberkesanan penggunaan strategi 'predict-observe-explain' ke atas kerangka alternatif pelajar dalam tajuk daya apung
format Thesis
author Wong, Teck Kim
author_facet Wong, Teck Kim
author_sort Wong, Teck Kim
title Keberkesanan penggunaan strategi 'predict-observe-explain' ke atas kerangka alternatif pelajar dalam tajuk daya apung
title_short Keberkesanan penggunaan strategi 'predict-observe-explain' ke atas kerangka alternatif pelajar dalam tajuk daya apung
title_full Keberkesanan penggunaan strategi 'predict-observe-explain' ke atas kerangka alternatif pelajar dalam tajuk daya apung
title_fullStr Keberkesanan penggunaan strategi 'predict-observe-explain' ke atas kerangka alternatif pelajar dalam tajuk daya apung
title_full_unstemmed Keberkesanan penggunaan strategi 'predict-observe-explain' ke atas kerangka alternatif pelajar dalam tajuk daya apung
title_sort keberkesanan penggunaan strategi 'predict-observe-explain' ke atas kerangka alternatif pelajar dalam tajuk daya apung
publishDate 2009
url http://eprints.utm.my/id/eprint/28303/
_version_ 1643648035998138368
score 13.160551