Ciri-Ciri Guru Yang Berkesan Dan Bagaimana Konsep Kendiri Mereka
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Teaching Resource |
Language: | English |
Published: |
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/24409/1/Ciri.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/24409/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my.utm.24409 |
---|---|
record_format |
eprints |
spelling |
my.utm.244092017-09-11T04:02:01Z http://eprints.utm.my/id/eprint/24409/ Ciri-Ciri Guru Yang Berkesan Dan Bagaimana Konsep Kendiri Mereka nordin, ramlan K Law (General) 2012 Teaching Resource NonPeerReviewed application/pdf en http://eprints.utm.my/id/eprint/24409/1/Ciri.pdf nordin, ramlan (2012) Ciri-Ciri Guru Yang Berkesan Dan Bagaimana Konsep Kendiri Mereka. [Teaching Resource] (Unpublished) |
institution |
Universiti Teknologi Malaysia |
building |
UTM Library |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Teknologi Malaysia |
content_source |
UTM Institutional Repository |
url_provider |
http://eprints.utm.my/ |
language |
English |
topic |
K Law (General) |
spellingShingle |
K Law (General) nordin, ramlan Ciri-Ciri Guru Yang Berkesan Dan Bagaimana Konsep Kendiri Mereka |
format |
Teaching Resource |
author |
nordin, ramlan |
author_facet |
nordin, ramlan |
author_sort |
nordin, ramlan |
title |
Ciri-Ciri Guru Yang Berkesan Dan Bagaimana Konsep Kendiri Mereka |
title_short |
Ciri-Ciri Guru Yang Berkesan Dan Bagaimana Konsep Kendiri Mereka |
title_full |
Ciri-Ciri Guru Yang Berkesan Dan Bagaimana Konsep Kendiri Mereka |
title_fullStr |
Ciri-Ciri Guru Yang Berkesan Dan Bagaimana Konsep Kendiri Mereka |
title_full_unstemmed |
Ciri-Ciri Guru Yang Berkesan Dan Bagaimana Konsep Kendiri Mereka |
title_sort |
ciri-ciri guru yang berkesan dan bagaimana konsep kendiri mereka |
publishDate |
2012 |
url |
http://eprints.utm.my/id/eprint/24409/1/Ciri.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/24409/ |
_version_ |
1643647465232007168 |
score |
13.211869 |