Sikap Pelajar Terhadap Pendekatan Konstruktivisme Serta Mata Pelajaran Matematik
Kajian ini bertujuan untuk mengetahui apakah persepsi dan sikap pelajar terhadap pendekatan konstruktivisme serta kesannya terhadap pencapaian mata pelajaran Matematik. Responden kajian terdiri daripada 75 pelajar Fakulti Pendidikan daripada program 4 SPM dan 4 SPT di UTM, Skudai. Purata taburan p...
Saved in:
Main Authors: | Abu Bakar, Zainudin, Ismail, Nor Hidayatul Aini |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
faculty of education
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/20254/1/ http://eprints.utm.my/id/eprint/20254/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Persepsi Dan Sikap Pelajar Terhadap Pendekatan Konstruktivisme Serta Kesan Terhadap Pencapaian Dalam Mata Pelajaran Matematik Di Fakulti Pendidikan Universiti Teknologi Malaysia
by: Abu Bakar , Zainudin, et al.
Published: (2010) -
Pelaksanaan pendekatan konstruktivisme dalam mata pelajaran Sains
by: Abdullah Norazilawati, Nik Yusof Nik Azmah, Mansor Rosnidar,
Published: (2012) -
Bab 6 : Sumbangan sikap terhadap pencapaian pelajar dalam mata pelajaran matematik
by: Yahaya, Azizi, et al.
Published: (2010) -
Pembangunan laman web dalam tajuk “Fractions” Bagi Mata Pelajaran Matematik KBSM tingkatan satu menggunakan pendekatan konstruktivisme
by: Md Salleh, Shahruddin, et al.
Published: (2011) -
Sumbangan sikap terhadap pencapaian pelajar mata pelajaran matematik: sejauhmanakah hubungan ini relevan?
by: Yahaya, Azizi, et al.
Published: (2007)