Kemantapan penghayatan guru terhadap falsafah pendidikan kebangsaan asas membangunkan guru cemerlang
Pendidikan pada masa kini adalah sesuatu yang berharga. Pendidikan yang terbaik mestilah datang dari pendidik atau guru yang yang terbaik. Namun, kurangnya penghayatan seseorang guru terhadap Falsafah Pendidikan Kebangsaan menyebabkan sesuatu pembelajaran itu tidak dapat disampaikan dengan baik di m...
Saved in:
Main Authors: | Mohamed, Muhammad Nurfahmi, Yusof, Mohamed, Hamzah, Rohana, Udin, Amirmudin |
---|---|
格式: | Article |
语言: | English |
出版: |
faculty of education
2011
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.utm.my/id/eprint/17073/1/JOE-1-2011-033.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/17073/ |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kemantapan penerapan falsafah pendidikan kebangsaan teras kemenjadian guru pendidikan teknik dan vokasional
由: Norihan, Ismail Sabri, et al.
出版: (2011) -
Falsafah pendidikan kebangsaan memperkasakan peranan Pendidikan Teknik Vokasional dan Pendidikan Khas
由: Nasri, Mohd. Sofi, et al.
出版: (2010) -
Guru PTV masa hadapan: kefahaman falsafah yang lebih baik
由: Mohamad Ariff, Nor Aidah, et al.
出版: (2010) -
Pendidikan PTV dalam membangunkan tenaga manusia berminda kelas pertama
由: Abdul Padzil, Siti Nor Atiqah, et al.
出版: (2011) -
Cabaran-cabaran dalam pendidikan teknik dan vokasional dalam membangunkan sumber manusia
由: Abu Bakar, Nurul Nadya, et al.
出版: (2011)