Cadangan Perjanjian Aras Perkhidmatan (SLA) untuk aktiviti di antara sektor bisnes dan sektor pakar di JKR
JKR ialah satu jabatan teknikal kerajaan yang melaksanakan projek pembangunan untuk semua kementerian di Malaysia. Dalam organisasi JKR terdapat tiga sektor utama iaitu Sektor Bisnes, Korporat dan Pakar. Sektor Bisnes berhubung terus dengan pihak pelanggan dan Sektor Pakar membantu Sektor Bisnes dal...
Saved in:
Main Author: | Asif, Mohd. Azmi |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/15432/4/MohdAzmiAsifMFKA2010.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/15432/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Tinggalkan sektor tani: Watie ceburi bisnes tudung
by: Sinar, Harian
Published: (2014) -
Penyampaian perkhidmatan kerajaan melalui perkongsian bijak (smart partnership) di antara sektor awam dan sektor swasta
by: Ahmad, Zalinah, et al.
Published: (2007) -
Sektor perkhidmatan positif
by: Anon
Published: (2012) -
Sektor perkhidmatan positif
by: Anon
Published: (2011) -
Lahir pakar sektor pengurusan ladang
by: Farush Khan, Faizatul Farhana
Published: (2018)