Penerimaan pelajar terhadap penggunaan modul pembelajaran kendiri berasaskan rekabentuk Teori Beban Kognitif bagi subjek Pengaturcaraan Web
Proses pengajaran dan pembelajaran yang lebih berkesan memerlukan bahan pengajaran yang sistematik serta bersesuaian dengan kebolehan seseorang pelajar. Salah satu kaedah yang boleh digunakan ialah penggunaan modul pembelajaran kendiri. Justeru itu, penyelidik mengkaji penerimaan pelajar terhadap pe...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/11893/1/Penerimaan_Pelajar_Terhadap_Penggunaan_Modul_Pembelajaran_Kendiri_Berasaskan_Rekabentuk_Teori_Beban_Kognitif_Bagi_Subjek_Pengaturcaraan_Web.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/11893/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Be the first to leave a comment!