Tahap keyakinan guru-guru PKPG 4SPN UTM terhadap penggunaan kaedah koperatif dalam pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran Sains KBSM
Pembelajaran koperatif merupakan satu kaedah yang memerlukan pelajar bekerjasama semasa belajar dan bertanggungjawab ke atas pembelajaran rakan-rakan sepasukan selain daripada pembelajaran mereka sendiri. Kajian ini adalah untuk mengenalpasti tahap keyakinan dan masalah-masalah guru-guru Program Kha...
Saved in:
Main Authors: | Kamaruddin, Meor Ibrahim, Abdullah, Sity Noorfatimah |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/11890/1/Tahap_Keyakinan_Guru.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/11890/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Faktor-Faktor Yang Mendorong Guru-Guru PKPG Tahun Akhir UTM Melanjutkan Pelajaran Ke Peringkat Ijazah
by: Sulaiman , Hanim, et al.
Published: (2010) -
Kesediaan Guru Program Pengijazahan Perguruan (PKPG) UTM Terhadap Mengajar Mata Pelajaran Sains Dan Matematik Dalam Bahasa Inggeris
by: Ahmad Zanzali , Noor Azlan, et al.
Published: (2010) -
Amalan pengajaran guru tentang pembelajaran koperatif dalam mata pelajaran bahasa Arab sekolah menengah Kelantan.
by: Nur Syahirah Mat Zain
Published: (2023) -
Tahap kesediaan guru-guru PKPG Kemahiran Hidup (KH) UTM mengajar lukisan kejuruteraan di dalam bahasa inggeris
by: Mohd.Kosnin, Azlina, et al.
Published: (2012) -
Tahap Kesediaan Guru – Guru PKPG Kemahiran Hidup (KH) UTM
Mengajar Lukisan Kejuruteraan Di Dalam Bahasa Inggeris
by: Mohd. Kosnin, Azlina, et al.
Published: (2010)