Modul Pengajaran Kendiri (Mpk) Bertajuk Konsep Mol Tingkatan Empat Kbsm Berasaskan Strategi Pembelajaran Masteri
Pembelajaran adalah bersifat individu kerana setiap pelajar mempunyai tahap keupayaan pembelajaran dan latar belakang yang berbeza-beza. Modul merupakan salah satu media yang mementingkan proses P&P secara individu. Justeru itu, sebuah modul pengajaran kendiri (MPK) yang bertajuk Konsep Mol ting...
Saved in:
Main Authors: | Ali, Mohamad Bilal, Yau, Seet Ting |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/10312/2/Yau_Seet_Ting.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/10312/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembinaan dan penilaian kesesuaian modul pengajaran kendiri (MPK) respirasi biologi tingkatan empat KBSM merentas tempoh mengajar
by: Ambrose, Marie Stella, et al.
Published: (2004) -
Pembangunan Laman Web Bagi Matapelajaran Matematik Kbsm
Tingkatan Empat Bertajuk Bulatan III
by: Haji Junaidi, Juhazren, et al.
Published: (2010) -
Pembangunan Perisian Alat Bantu Mengajar (ABM) Berasaskan Komputer Bertajuk Cell Division: Meiosis Dalam Matapelajaran Biologi KBSM Tingkatan Empat.
by: Jonid , Muslim, et al.
Published: (2010) -
Miskonsepsi dalam konsep mol di kalangan pelajar tingkatan empat SMK Pontian, Johor
by: Nordin, Aziz, et al.
Published: (2010) -
Pembangunan Web Portal Berasaskan MOODLE Bertajuk ‘Acids And Bases’ Kimia Tingkatan Empat
by: Kamaruddin, Meor Ibrahim, et al.
Published: (2010)