KEUPAYAAN PEMASARAN DI KALANGAN PENGUSAHA KECIL MAKANAN HALAL DI MELAKA TENGAH:SATU KAJIAN AWAL
Sektor pembuatan makanan hari ini semakin rancak dengan kemunculan ramai usahawan kecil yang terlibat dalam penghasilan produk makanan halal. Mereka memainkan peranan penting dalam perkembangan ekonomi negara dengan menyediakan peluang pekerjaan serta mampu menghasilkan pengeluaran yang menepati pia...
Saved in:
Main Author: | Sazelin, Arif |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
UKM
2009
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utem.edu.my/id/eprint/12037/1/malim_journal.pdf http://eprints.utem.edu.my/id/eprint/12037/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Keupayaan pemasaran dalam kalangan
pengusaha kecil makanan halal di Melaka Tengah:
satu kajian awal
by: Sazelin Arif,
Published: (2009) -
KEUPAYAAN PEMASARAN DI KALANGAN PENGUSAHA KECIL MAKANAN HALAL DI MELAKA TENGAH : SATU KAJIAN AWAL
by: Sazelin, Arif, et al.
Published: (2008) -
Pemasaran makanan halal
by: Raja Yusop, Raja Narina
Published: (2021) -
Kebolehlaksanaan Sistem Jaminan Halal Di Kalangan Pengusaha Restoran Di Malaysia: Isu Dan Cabaran
by: Sazelin, Arif, et al.
Published: (2013) -
Pemasaran keusahawanan: pengalaman pengusaha hotel yang
berskala kecil dan sederhana
by: Yeoh, Ei leen
Published: (2000)