Kajian Analisa Kandungan Nilai-Nilai Yang Di Siarkan Melalui Iklan Televisyen Malaysia
Dalam kajian analisa kandungan ini nilai-nilai yang disiarkan melalui iklan televisyen Malaysia telah dikaji. Pengkaji telah mengkaji 171 iklan atau 83% dari populasi iklan yang disiarkan pada bulan Disember 1981 dan November 1982.
Saved in:
Main Author: | Mohd. Muhibuddin, Mior Khairuddin |
---|---|
Format: | Monograph |
Language: | English |
Published: |
Universiti Sains Malaysia
1983
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/53792/1/Mior%20Khairuddin%20b.%20Mohd.%20Muhibuddin.pdf%20cut.pdf http://eprints.usm.my/53792/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan Iklan-Iklan Barangan Dalam Televisyen Di Kalangan Kaum Wanita
by: Anyi, Ngau
Published: (1982) -
Nilai-Nilai Dan Norma-Norma Yang Digunakan Oleh
Lembaga Penapis Filem Malaysia Dalam Menapis
Pita-Pita Video
by: Omar, Md. Jaki
Published: (1987) -
Pencemaran Bahasa Melayu pada tajuk-tajuk iklan dalam akhbar Utusan Malaysia
by: Totu, Andreas Tatuh
Published: (1987) -
Imej wanita dalam Her World dan Wanita : satu analisis kandungan perbandingan
by: Lai, Suat Yan
Published: (1991) -
Kajian Tentang Pendedahan Media Massa Khususnya Televisyen , Radio Dan Akhbar Di Kalangan Remaja Di Sekolah Berasrama Di Bahagian Keempat Sarawak
by: Shani, Jamalulalam
Published: (1982)