Pemupukan Waja Diri Kanak-Kanak Prasekolah

Kajian ini bertujuan untuk meneroka proses pemupukan waja diri kanak-kanak prasekolah melalui strategi pengajaran yang dijalankan oleh guru prasekolah. Sehubungan itu, waja diri kanak-kanak prasekolah telah dikenal pasti berasaskan tiga faktor pelindung, iaitu hubungan rapat, pengawalan diri dan da...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chee , Siew Lan
Format: Thesis
Language:English
Published: 2011
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/41683/1/CHEE_SIEW_LAN.pdf
http://eprints.usm.my/41683/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.usm.eprints.41683
record_format eprints
spelling my.usm.eprints.41683 http://eprints.usm.my/41683/ Pemupukan Waja Diri Kanak-Kanak Prasekolah Chee , Siew Lan L7-991 Education (General) Kajian ini bertujuan untuk meneroka proses pemupukan waja diri kanak-kanak prasekolah melalui strategi pengajaran yang dijalankan oleh guru prasekolah. Sehubungan itu, waja diri kanak-kanak prasekolah telah dikenal pasti berasaskan tiga faktor pelindung, iaitu hubungan rapat, pengawalan diri dan daya usaha mengikut dua tempoh kajian dijalankan, iaitu tempoh sebelum strategi pemupukan waja diri dijalankan dan tempoh strategi pemupukan waja diri dijalankan. 2011-05 Thesis NonPeerReviewed application/pdf en http://eprints.usm.my/41683/1/CHEE_SIEW_LAN.pdf Chee , Siew Lan (2011) Pemupukan Waja Diri Kanak-Kanak Prasekolah. PhD thesis, Universiti Sains Malaysia.
institution Universiti Sains Malaysia
building Hamzah Sendut Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Sains Malaysia
content_source USM Institutional Repository
url_provider http://eprints.usm.my/
language English
topic L7-991 Education (General)
spellingShingle L7-991 Education (General)
Chee , Siew Lan
Pemupukan Waja Diri Kanak-Kanak Prasekolah
description Kajian ini bertujuan untuk meneroka proses pemupukan waja diri kanak-kanak prasekolah melalui strategi pengajaran yang dijalankan oleh guru prasekolah. Sehubungan itu, waja diri kanak-kanak prasekolah telah dikenal pasti berasaskan tiga faktor pelindung, iaitu hubungan rapat, pengawalan diri dan daya usaha mengikut dua tempoh kajian dijalankan, iaitu tempoh sebelum strategi pemupukan waja diri dijalankan dan tempoh strategi pemupukan waja diri dijalankan.
format Thesis
author Chee , Siew Lan
author_facet Chee , Siew Lan
author_sort Chee , Siew Lan
title Pemupukan Waja Diri Kanak-Kanak Prasekolah
title_short Pemupukan Waja Diri Kanak-Kanak Prasekolah
title_full Pemupukan Waja Diri Kanak-Kanak Prasekolah
title_fullStr Pemupukan Waja Diri Kanak-Kanak Prasekolah
title_full_unstemmed Pemupukan Waja Diri Kanak-Kanak Prasekolah
title_sort pemupukan waja diri kanak-kanak prasekolah
publishDate 2011
url http://eprints.usm.my/41683/1/CHEE_SIEW_LAN.pdf
http://eprints.usm.my/41683/
_version_ 1643710291665485824
score 13.160551