Pemupukan Waja Diri Kanak-Kanak Prasekolah
Kajian ini bertujuan untuk meneroka proses pemupukan waja diri kanak-kanak prasekolah melalui strategi pengajaran yang dijalankan oleh guru prasekolah. Sehubungan itu, waja diri kanak-kanak prasekolah telah dikenal pasti berasaskan tiga faktor pelindung, iaitu hubungan rapat, pengawalan diri dan da...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/41683/1/CHEE_SIEW_LAN.pdf http://eprints.usm.my/41683/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my.usm.eprints.41683 |
---|---|
record_format |
eprints |
spelling |
my.usm.eprints.41683 http://eprints.usm.my/41683/ Pemupukan Waja Diri Kanak-Kanak Prasekolah Chee , Siew Lan L7-991 Education (General) Kajian ini bertujuan untuk meneroka proses pemupukan waja diri kanak-kanak prasekolah melalui strategi pengajaran yang dijalankan oleh guru prasekolah. Sehubungan itu, waja diri kanak-kanak prasekolah telah dikenal pasti berasaskan tiga faktor pelindung, iaitu hubungan rapat, pengawalan diri dan daya usaha mengikut dua tempoh kajian dijalankan, iaitu tempoh sebelum strategi pemupukan waja diri dijalankan dan tempoh strategi pemupukan waja diri dijalankan. 2011-05 Thesis NonPeerReviewed application/pdf en http://eprints.usm.my/41683/1/CHEE_SIEW_LAN.pdf Chee , Siew Lan (2011) Pemupukan Waja Diri Kanak-Kanak Prasekolah. PhD thesis, Universiti Sains Malaysia. |
institution |
Universiti Sains Malaysia |
building |
Hamzah Sendut Library |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Sains Malaysia |
content_source |
USM Institutional Repository |
url_provider |
http://eprints.usm.my/ |
language |
English |
topic |
L7-991 Education (General) |
spellingShingle |
L7-991 Education (General) Chee , Siew Lan Pemupukan Waja Diri Kanak-Kanak Prasekolah |
description |
Kajian ini bertujuan untuk meneroka proses pemupukan waja diri kanak-kanak prasekolah melalui strategi pengajaran yang dijalankan oleh guru prasekolah. Sehubungan
itu, waja diri kanak-kanak prasekolah telah dikenal pasti berasaskan tiga faktor pelindung, iaitu hubungan rapat, pengawalan diri dan daya usaha mengikut dua tempoh kajian
dijalankan, iaitu tempoh sebelum strategi pemupukan waja diri dijalankan dan tempoh strategi pemupukan waja diri dijalankan. |
format |
Thesis |
author |
Chee , Siew Lan |
author_facet |
Chee , Siew Lan |
author_sort |
Chee , Siew Lan |
title |
Pemupukan Waja Diri Kanak-Kanak Prasekolah |
title_short |
Pemupukan Waja Diri Kanak-Kanak Prasekolah |
title_full |
Pemupukan Waja Diri Kanak-Kanak Prasekolah |
title_fullStr |
Pemupukan Waja Diri Kanak-Kanak Prasekolah |
title_full_unstemmed |
Pemupukan Waja Diri Kanak-Kanak Prasekolah |
title_sort |
pemupukan waja diri kanak-kanak prasekolah |
publishDate |
2011 |
url |
http://eprints.usm.my/41683/1/CHEE_SIEW_LAN.pdf http://eprints.usm.my/41683/ |
_version_ |
1643710291665485824 |
score |
13.160551 |