Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi

Pemahaman konsep murid bagi tajuk pembahagian sel berada pada tahap yang kurang memuaskan sehingga kini. Sedangkan memahami tajuk pembahagian sel adalah asas untuk murid yang ingin meneruskan dalam bidang biologi dan perubatan khasnya Student conceptual understanding of cell division is at an uns...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Md. Yaacob, Jaswardi Anwar
Format: Thesis
Language:English
Published: 2017
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/38858/1/Kesan_pembelajaran_5E_secara_kontekstual_terhadap_pemahaman_konsep_pembahagian_sel_penaakulan_saintifik_dan_motivasi_by_Jaswardi_Anwar_Md_Yaacob..pdf
http://eprints.usm.my/38858/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.usm.eprints.38858
record_format eprints
spelling my.usm.eprints.38858 http://eprints.usm.my/38858/ Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi Md. Yaacob, Jaswardi Anwar L7-991 Education (General) Pemahaman konsep murid bagi tajuk pembahagian sel berada pada tahap yang kurang memuaskan sehingga kini. Sedangkan memahami tajuk pembahagian sel adalah asas untuk murid yang ingin meneruskan dalam bidang biologi dan perubatan khasnya Student conceptual understanding of cell division is at an unsatisfactory level until now. Although this maybe true, the understanding of cell division is fundamental for students who wish to continue in the field of biology and medical, particularly 2017-07 Thesis NonPeerReviewed application/pdf en http://eprints.usm.my/38858/1/Kesan_pembelajaran_5E_secara_kontekstual_terhadap_pemahaman_konsep_pembahagian_sel_penaakulan_saintifik_dan_motivasi_by_Jaswardi_Anwar_Md_Yaacob..pdf Md. Yaacob, Jaswardi Anwar (2017) Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi. PhD thesis, Universiti Sains Malaysia.
institution Universiti Sains Malaysia
building Hamzah Sendut Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Sains Malaysia
content_source USM Institutional Repository
url_provider http://eprints.usm.my/
language English
topic L7-991 Education (General)
spellingShingle L7-991 Education (General)
Md. Yaacob, Jaswardi Anwar
Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi
description Pemahaman konsep murid bagi tajuk pembahagian sel berada pada tahap yang kurang memuaskan sehingga kini. Sedangkan memahami tajuk pembahagian sel adalah asas untuk murid yang ingin meneruskan dalam bidang biologi dan perubatan khasnya Student conceptual understanding of cell division is at an unsatisfactory level until now. Although this maybe true, the understanding of cell division is fundamental for students who wish to continue in the field of biology and medical, particularly
format Thesis
author Md. Yaacob, Jaswardi Anwar
author_facet Md. Yaacob, Jaswardi Anwar
author_sort Md. Yaacob, Jaswardi Anwar
title Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi
title_short Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi
title_full Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi
title_fullStr Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi
title_full_unstemmed Kesan Pembelajaran 5e Secara Kontekstual Terhadap Pemahaman Konsep Pembahagian Sel, Penaakulan Saintifik Dan Motivasi
title_sort kesan pembelajaran 5e secara kontekstual terhadap pemahaman konsep pembahagian sel, penaakulan saintifik dan motivasi
publishDate 2017
url http://eprints.usm.my/38858/1/Kesan_pembelajaran_5E_secara_kontekstual_terhadap_pemahaman_konsep_pembahagian_sel_penaakulan_saintifik_dan_motivasi_by_Jaswardi_Anwar_Md_Yaacob..pdf
http://eprints.usm.my/38858/
_version_ 1643709480541618176
score 13.211869