B2B E-Commerce Adoption And Its Influence On Performance In Manufacturing Companies In Iran: Mediating Role Of B2b E-Commerce Adoption And Moderating Role Of Organizational Culture

Perdagangan elektronik (B2B E-dagang) memainkan peranan penting dalam meningkatkan prestasi organisasi. Di peringkat global, penerimaan B2B E-dagang berkembang pesat. Namun demikian, di Iran, perkembangan fenomena baru ini tidak sama seperti di tempat lain. Namun demkian, selepas dua dekad kemunc...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Masoumeh , Mohtaramzadeh
格式: Thesis
語言:English
出版: 2016
主題:
在線閱讀:http://eprints.usm.my/31842/1/MASOUMEH_MOHTARAMZADEH_24%28NN%29.pdf
http://eprints.usm.my/31842/
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!