Factors Determining Consumer’s Behavioural Intention to Purchase Mobile Content Services Advertising

Kajian ini menyelidik sama ada informasi, hiburan, kerengsaan and kredibility kandungan akan menpengaruhi niat dan tingkah laku pengguna untuk membeli perkhidmatan kandungan mudah alih di Malaysia. This study investigates the influence of informativeness, entertainment, irritation and content...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Lee , Lean Hua
格式: Thesis
語言:English
出版: 2015
主題:
在線閱讀:http://eprints.usm.my/30147/1/Lee_Lean_Hua_SGSM007413.pdf
http://eprints.usm.my/30147/
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
實物特徵
總結:Kajian ini menyelidik sama ada informasi, hiburan, kerengsaan and kredibility kandungan akan menpengaruhi niat dan tingkah laku pengguna untuk membeli perkhidmatan kandungan mudah alih di Malaysia. This study investigates the influence of informativeness, entertainment, irritation and content credibility on consumers’ behavioural intention to purchase the mobile content services in Malaysia.