Amalan Pemilihan Dan Penggunaan Contoh Guru Matematik Sekolah Rendah: Kajian Kes
Kajian ini bertujuan mengkaji amalan pemilihan dan penggunaan contoh guru dalam pengajaran dan pembelajaran matematik. Fokus kajian ialah terhadap pemilihan dan penggunaan contoh, kaitan antara contoh yang digunakan dengan pemilihan soalan ujian akhir topik dan perbandingan pemilihan dan pengguna...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/30128/1/HARIZON_BINTI_SUFFIAN.pdf http://eprints.usm.my/30128/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my.usm.eprints.30128 |
---|---|
record_format |
eprints |
spelling |
my.usm.eprints.30128 http://eprints.usm.my/30128/ Amalan Pemilihan Dan Penggunaan Contoh Guru Matematik Sekolah Rendah: Kajian Kes Suffian, Harizon L7-991 Education (General) Kajian ini bertujuan mengkaji amalan pemilihan dan penggunaan contoh guru dalam pengajaran dan pembelajaran matematik. Fokus kajian ialah terhadap pemilihan dan penggunaan contoh, kaitan antara contoh yang digunakan dengan pemilihan soalan ujian akhir topik dan perbandingan pemilihan dan penggunaan contoh oleh guru berpengalaman dan guru kurang berpengalaman. The research was carried out to study the selection practices and usage of mathematical examples by teachers’ in the teaching and learning of Mathematics. The aim of this qualitative research is to understand the situation or phenomenon which has been studied through case studies 2014-10 Thesis NonPeerReviewed application/pdf en http://eprints.usm.my/30128/1/HARIZON_BINTI_SUFFIAN.pdf Suffian, Harizon (2014) Amalan Pemilihan Dan Penggunaan Contoh Guru Matematik Sekolah Rendah: Kajian Kes. PhD thesis, Universiti Sains Malaysia. |
institution |
Universiti Sains Malaysia |
building |
Hamzah Sendut Library |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Sains Malaysia |
content_source |
USM Institutional Repository |
url_provider |
http://eprints.usm.my/ |
language |
English |
topic |
L7-991 Education (General) |
spellingShingle |
L7-991 Education (General) Suffian, Harizon Amalan Pemilihan Dan Penggunaan Contoh Guru Matematik Sekolah Rendah: Kajian Kes |
description |
Kajian ini bertujuan mengkaji amalan pemilihan dan penggunaan contoh guru dalam
pengajaran dan pembelajaran matematik. Fokus kajian ialah terhadap pemilihan dan
penggunaan contoh, kaitan antara contoh yang digunakan dengan pemilihan soalan
ujian akhir topik dan perbandingan pemilihan dan penggunaan contoh oleh guru
berpengalaman dan guru kurang berpengalaman.
The research was carried out to study the selection practices and usage of mathematical
examples by teachers’ in the teaching and learning of Mathematics. The aim of this
qualitative research is to understand the situation or phenomenon which has been
studied through case studies |
format |
Thesis |
author |
Suffian, Harizon |
author_facet |
Suffian, Harizon |
author_sort |
Suffian, Harizon |
title |
Amalan Pemilihan Dan Penggunaan Contoh Guru Matematik
Sekolah Rendah: Kajian Kes |
title_short |
Amalan Pemilihan Dan Penggunaan Contoh Guru Matematik
Sekolah Rendah: Kajian Kes |
title_full |
Amalan Pemilihan Dan Penggunaan Contoh Guru Matematik
Sekolah Rendah: Kajian Kes |
title_fullStr |
Amalan Pemilihan Dan Penggunaan Contoh Guru Matematik
Sekolah Rendah: Kajian Kes |
title_full_unstemmed |
Amalan Pemilihan Dan Penggunaan Contoh Guru Matematik
Sekolah Rendah: Kajian Kes |
title_sort |
amalan pemilihan dan penggunaan contoh guru matematik
sekolah rendah: kajian kes |
publishDate |
2014 |
url |
http://eprints.usm.my/30128/1/HARIZON_BINTI_SUFFIAN.pdf http://eprints.usm.my/30128/ |
_version_ |
1643707086548238336 |
score |
13.160551 |