Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster

Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti pandangan guru tentang amalan autonomi dan amalan pentaksiran serta nilai yang dipegang tentang pentaksiran di Sekolah Kluster Malaysia. The aim of the study is to identify teacher’s view of autonomy, their assessment practices and the value they hold abo...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: K.varatharaj, Ravikumar
Format: Thesis
Language:English
Published: 2010
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/29942/1/RAVIKUMAR.pdf
http://eprints.usm.my/29942/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.usm.eprints.29942
record_format eprints
spelling my.usm.eprints.29942 http://eprints.usm.my/29942/ Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster K.varatharaj, Ravikumar L7-991 Education (General) Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti pandangan guru tentang amalan autonomi dan amalan pentaksiran serta nilai yang dipegang tentang pentaksiran di Sekolah Kluster Malaysia. The aim of the study is to identify teacher’s view of autonomy, their assessment practices and the value they hold about the assessment in Malaysian Cluster Schools. 2010-01 Thesis NonPeerReviewed application/pdf en http://eprints.usm.my/29942/1/RAVIKUMAR.pdf K.varatharaj, Ravikumar (2010) Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster. PhD thesis, Universiti Sains Malaysia.
institution Universiti Sains Malaysia
building Hamzah Sendut Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Sains Malaysia
content_source USM Institutional Repository
url_provider http://eprints.usm.my/
language English
topic L7-991 Education (General)
spellingShingle L7-991 Education (General)
K.varatharaj, Ravikumar
Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster
description Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti pandangan guru tentang amalan autonomi dan amalan pentaksiran serta nilai yang dipegang tentang pentaksiran di Sekolah Kluster Malaysia. The aim of the study is to identify teacher’s view of autonomy, their assessment practices and the value they hold about the assessment in Malaysian Cluster Schools.
format Thesis
author K.varatharaj, Ravikumar
author_facet K.varatharaj, Ravikumar
author_sort K.varatharaj, Ravikumar
title Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster
title_short Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster
title_full Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster
title_fullStr Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster
title_full_unstemmed Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster
title_sort autonomi guru dan amalan pentaksiran dalam pengajaran dan pembelajaran kurikulum standard sekolah rendah (kssr) di sekolah kluster
publishDate 2010
url http://eprints.usm.my/29942/1/RAVIKUMAR.pdf
http://eprints.usm.my/29942/
_version_ 1643707036153675776
score 13.18916