Kesan Penggunaan Peta Konsep Dalam Pembelajaran Sains Tingkatan Satu
Penggunaan peta konsep sebagai advance organiser untuk pembelajaran sains tdah dilaporkan sebagai satu alat pembelajaran yang berkesan di negara-negara lain. Tcori yang menyokong penggunaan peta konsep ialah teori skema dan teori dwikod. Teori-teori ini menjelaskan peta konsep yang menguruskan ko...
Saved in:
Main Author: | Huo , Kok Sen |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2002
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/29927/1/Huo_Kok_Sen.pdf http://eprints.usm.my/29927/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan penggunaan peta konsep terhadap pencapaian sains pelajar tingkatan satu
by: Shahril, Nordin
Published: (2016) -
Membanding kesan penggunaan kaedah peta konsep dan kaedah konvensional dalam pengajaran cerpen KOMSAS tingkatan satu
by: Madhawa Nair, Subadrah, et al.
Published: (2014) -
Kesan penggunaan peta konsep dalam pemahaman teks
by: Belinda, Kathy Khoo @ Belinda ak Kija.
Published: (2003) -
Kesan penggunaan peta konsep dan pembelajaran koperatif terhadap prestasi pelajar dalam mata pelajaran sejarah tingkatan empat
by: Mohan Rathakrishnan, et al.
Published: (2005) -
Kesan Penggunaan Peta Konsep dan Pembelajaran Koperatif terhadap prestasi pelajar dalam mata pelajaran sejarah tingkatan empat
by: Mohan Rathakrishnan, et al.
Published: (2005)