Penerapan Nilai Dalam Pengajaran Guru Matematik Sekolah Menengah: Satu Kajian Kes
Kajian kualitatif ini bertujuan menjelajahi nilai pengajaran matematik di bilik darjah oleh tiga orang guru matematik sekolah menengah. This qualitative research explored values in mathematics teaching as espoused by three secondary school mathematics teachers in Malaysia.
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2007
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/29418/1/Penerapan_nilai_dalam_pengajaran_guru_matematik_sekolah_menengah-.pdf http://eprints.usm.my/29418/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my.usm.eprints.29418 |
---|---|
record_format |
eprints |
spelling |
my.usm.eprints.29418 http://eprints.usm.my/29418/ Penerapan Nilai Dalam Pengajaran Guru Matematik Sekolah Menengah: Satu Kajian Kes Dollah, Mohd Uzi L7-991 Education (General) Kajian kualitatif ini bertujuan menjelajahi nilai pengajaran matematik di bilik darjah oleh tiga orang guru matematik sekolah menengah. This qualitative research explored values in mathematics teaching as espoused by three secondary school mathematics teachers in Malaysia. 2007-07 Thesis NonPeerReviewed application/pdf en http://eprints.usm.my/29418/1/Penerapan_nilai_dalam_pengajaran_guru_matematik_sekolah_menengah-.pdf Dollah, Mohd Uzi (2007) Penerapan Nilai Dalam Pengajaran Guru Matematik Sekolah Menengah: Satu Kajian Kes. PhD thesis, USM. |
institution |
Universiti Sains Malaysia |
building |
Hamzah Sendut Library |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Sains Malaysia |
content_source |
USM Institutional Repository |
url_provider |
http://eprints.usm.my/ |
language |
English |
topic |
L7-991 Education (General) |
spellingShingle |
L7-991 Education (General) Dollah, Mohd Uzi Penerapan Nilai Dalam Pengajaran Guru Matematik Sekolah Menengah: Satu Kajian Kes |
description |
Kajian kualitatif ini bertujuan menjelajahi nilai pengajaran matematik di
bilik darjah oleh tiga orang guru matematik sekolah menengah.
This qualitative research explored values in mathematics teaching as
espoused by three secondary school mathematics teachers in Malaysia. |
format |
Thesis |
author |
Dollah, Mohd Uzi |
author_facet |
Dollah, Mohd Uzi |
author_sort |
Dollah, Mohd Uzi |
title |
Penerapan Nilai Dalam Pengajaran Guru
Matematik Sekolah Menengah:
Satu Kajian Kes |
title_short |
Penerapan Nilai Dalam Pengajaran Guru
Matematik Sekolah Menengah:
Satu Kajian Kes |
title_full |
Penerapan Nilai Dalam Pengajaran Guru
Matematik Sekolah Menengah:
Satu Kajian Kes |
title_fullStr |
Penerapan Nilai Dalam Pengajaran Guru
Matematik Sekolah Menengah:
Satu Kajian Kes |
title_full_unstemmed |
Penerapan Nilai Dalam Pengajaran Guru
Matematik Sekolah Menengah:
Satu Kajian Kes |
title_sort |
penerapan nilai dalam pengajaran guru
matematik sekolah menengah:
satu kajian kes |
publishDate |
2007 |
url |
http://eprints.usm.my/29418/1/Penerapan_nilai_dalam_pengajaran_guru_matematik_sekolah_menengah-.pdf http://eprints.usm.my/29418/ |
_version_ |
1643706898044682240 |
score |
13.159267 |