Penerapan Nilai Dalam Pengajaran Guru Matematik Sekolah Menengah: Satu Kajian Kes

Kajian kualitatif ini bertujuan menjelajahi nilai pengajaran matematik di bilik darjah oleh tiga orang guru matematik sekolah menengah. This qualitative research explored values in mathematics teaching as espoused by three secondary school mathematics teachers in Malaysia.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dollah, Mohd Uzi
Format: Thesis
Language:English
Published: 2007
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/29418/1/Penerapan_nilai_dalam_pengajaran_guru_matematik_sekolah_menengah-.pdf
http://eprints.usm.my/29418/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.usm.eprints.29418
record_format eprints
spelling my.usm.eprints.29418 http://eprints.usm.my/29418/ Penerapan Nilai Dalam Pengajaran Guru Matematik Sekolah Menengah: Satu Kajian Kes Dollah, Mohd Uzi L7-991 Education (General) Kajian kualitatif ini bertujuan menjelajahi nilai pengajaran matematik di bilik darjah oleh tiga orang guru matematik sekolah menengah. This qualitative research explored values in mathematics teaching as espoused by three secondary school mathematics teachers in Malaysia. 2007-07 Thesis NonPeerReviewed application/pdf en http://eprints.usm.my/29418/1/Penerapan_nilai_dalam_pengajaran_guru_matematik_sekolah_menengah-.pdf Dollah, Mohd Uzi (2007) Penerapan Nilai Dalam Pengajaran Guru Matematik Sekolah Menengah: Satu Kajian Kes. PhD thesis, USM.
institution Universiti Sains Malaysia
building Hamzah Sendut Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Sains Malaysia
content_source USM Institutional Repository
url_provider http://eprints.usm.my/
language English
topic L7-991 Education (General)
spellingShingle L7-991 Education (General)
Dollah, Mohd Uzi
Penerapan Nilai Dalam Pengajaran Guru Matematik Sekolah Menengah: Satu Kajian Kes
description Kajian kualitatif ini bertujuan menjelajahi nilai pengajaran matematik di bilik darjah oleh tiga orang guru matematik sekolah menengah. This qualitative research explored values in mathematics teaching as espoused by three secondary school mathematics teachers in Malaysia.
format Thesis
author Dollah, Mohd Uzi
author_facet Dollah, Mohd Uzi
author_sort Dollah, Mohd Uzi
title Penerapan Nilai Dalam Pengajaran Guru Matematik Sekolah Menengah: Satu Kajian Kes
title_short Penerapan Nilai Dalam Pengajaran Guru Matematik Sekolah Menengah: Satu Kajian Kes
title_full Penerapan Nilai Dalam Pengajaran Guru Matematik Sekolah Menengah: Satu Kajian Kes
title_fullStr Penerapan Nilai Dalam Pengajaran Guru Matematik Sekolah Menengah: Satu Kajian Kes
title_full_unstemmed Penerapan Nilai Dalam Pengajaran Guru Matematik Sekolah Menengah: Satu Kajian Kes
title_sort penerapan nilai dalam pengajaran guru matematik sekolah menengah: satu kajian kes
publishDate 2007
url http://eprints.usm.my/29418/1/Penerapan_nilai_dalam_pengajaran_guru_matematik_sekolah_menengah-.pdf
http://eprints.usm.my/29418/
_version_ 1643706898044682240
score 13.159267