Penguasan "Al-Balaghah" dan Permasalahannya di Kalangan Pelajar Sijil Tinggi Agama Malaysia (STAM) (Kajian di Sekolah-Sekolah Agama Negeri Selangor)
Subjek Balaghah ditawarkan kepada pelajar di sekolah-sekolah menengah agama sebagai sebahagian daripada subjek-subjek bahasa arab, manakala di peringkat Sijil Tiggi Agama Malaysia STAM ia mempunyai kertas peperiksaan tersendiri. Kurikulumnya digubal berdasarkan kepada kurikulum sekolah Menengah Azha...
Saved in:
Main Authors: | Rosni Bin Samah, Dr., Muhammad Marwan Ismail |
---|---|
Format: | Research Report |
Language: | Burmese |
Published: |
2009
|
Online Access: | http://dspace.unimap.edu.my/xmlui/handle/123456789/1506 http://hdl.handle.net/123456789/1506 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pendekatan Pengajaran & Pembelajaran Subjek Nahu di Peringkat STAM dan Tahap Penguasan Pelajar: Kajian di Sekolah-sekolah Agama Kerajaan Negeri
by: Rosni Bin Samah, Dr., et al.
Published: (2009) -
Laporan Penyelidikan: Kaedah Pengajaran Bahasa Arab Tinggi: Kajian di Sekolah-Sekolah Agama Negeri Selangor
by: Muhammad Marwan Ismail, et al.
Published: (2011) -
Pendekatan pengajaran & pembelajaran subjek Nahu di peringkat STAM dan tahap penguasaan pelajar: kajian di Sekolah-Sekolah Agama Kerajaan Negeri
by: Rosni Samah, Dr., et al.
Published: (2015) -
Lima Tahap Penguasaan Ilmu Nahu dalam Kalangan Guru- Guru Sijil Tinggi Agama Malaysia (STAM)
by: Hazrul Affendi, Mohmad Razali, et al.
Published: (2018) -
Lima tahap penguasaan ilmu nahu dalam kalangan guru-guru Sijil Tinggi Agama Malaysia (STAM)
by: Mohmad Razali, Hazrul Affendi, et al.
Published: (2016)