Cadangan biasiswa penuntut aktif diterima

Kementerian Pengajian Tinggi menerima cadangan daripada beberapa pihak agar memberi biasiswa kepada penuntut institusi pengajian tinggi yang aktif dalam kokurikulum.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Utusan Malaysia,
Format: Newspaper
Language:English
Published: 2010
Online Access:http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9905/1/scan0098.pdf
http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9905/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.upm.eprints.9905
record_format eprints
spelling my.upm.eprints.99052016-03-11T05:35:03Z http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9905/ Cadangan biasiswa penuntut aktif diterima Utusan Malaysia, Kementerian Pengajian Tinggi menerima cadangan daripada beberapa pihak agar memberi biasiswa kepada penuntut institusi pengajian tinggi yang aktif dalam kokurikulum. 2010-07-07 Newspaper NonPeerReviewed application/pdf en http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9905/1/scan0098.pdf Utusan Malaysia, Cadangan biasiswa penuntut aktif diterima. (7 July 2010), (Call Number: UNSPECIFIED)
institution Universiti Putra Malaysia
building UPM Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Putra Malaysia
content_source UPM Institutional Repository
url_provider http://psasir.upm.edu.my/
language English
description Kementerian Pengajian Tinggi menerima cadangan daripada beberapa pihak agar memberi biasiswa kepada penuntut institusi pengajian tinggi yang aktif dalam kokurikulum.
format Newspaper
author Utusan Malaysia,
spellingShingle Utusan Malaysia,
Cadangan biasiswa penuntut aktif diterima
author_facet Utusan Malaysia,
author_sort Utusan Malaysia,
title Cadangan biasiswa penuntut aktif diterima
title_short Cadangan biasiswa penuntut aktif diterima
title_full Cadangan biasiswa penuntut aktif diterima
title_fullStr Cadangan biasiswa penuntut aktif diterima
title_full_unstemmed Cadangan biasiswa penuntut aktif diterima
title_sort cadangan biasiswa penuntut aktif diterima
publishDate 2010
url http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9905/1/scan0098.pdf
http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9905/
_version_ 1643824448662405120
score 13.211869