“Peluang untuk ‘reset’ cara penyampaian perkhidmatan UPM”
COVID-19 telah memberi impak kepada kelestarian kewangan dan penyampaian perkhidmatan UPM. Ikuti temu bual TRIBUN PUTRA oleh Azman Zakaria bersama Bursar UPM, Dato’ Zulkiflee Othman.
Saved in:
Main Author: | Universiti Putra Malaysia, Pejabat Strategi Korporat dan Komunikasi |
---|---|
Format: | UPM News |
Language: | English |
Published: |
2020
|
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/84409/1/%E2%80%9CPeluang%20untuk%20%E2%80%98reset%E2%80%99%20cara%20penyampaian%20perkhidmatan%20UPM%E2%80%9D.pdf http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/84409/ http://upm.edu.my/berita/peluang_untuk_reset_cara_penyampaian_perkhidmatan_upm-60072 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Ekspo kerjaya CEM UPM tawar 4,000 peluang pekerjaan
by: Universiti Putra Malaysia, Pejabat Strategi Korporat dan Komunikasi
Published: (2016) -
UPM hasil buku kaji cabaran dan peluang masyarakat Tamil Melaka
by: Universiti Putra Malaysia, Pejabat Strategi Korporat dan Komunikasi
Published: (2016) -
Pameran Pendidikan Asasi beri peluang pelajar mengenali program pengajian UPM
by: Universiti Putra Malaysia, Pejabat Strategi Korporat dan Komunikasi
Published: (2015) -
UPM, HDC wujudkan peluang perdagangan di peringkat ASEAN dalam produk halal
by: Universiti Putra Malaysia, Pejabat Strategi Korporat dan Komunikasi
Published: (2015) -
ASPER UPM kongsi cara pembuatan sabun berasaskan lobak merah kepada warga Rumah Teduhan Kasih
by: Universiti Putra Malaysia, Pejabat Strategi Korporat dan Komunikasi
Published: (2023)