Kerangka kerja bilik darjah pintar berasaskan internet of things bagi Program Pendidikan Khas Integrasi (PPKI) di sekolah menengah
Bilik darjah pintar berasaskan Internet of Things (IoT) merupakan sebuah tempat pengajaran dan pembelajaran yang disokong oleh penggunaan peranti yang menghubungkan penggunaan mesin kepada mesin dan juga manusia kepada mesin. Kerangka kerja bilik darjah pintar ini akan dibina dengan merujuk kerangka...
Saved in:
Main Author: | Shahlan, Hardiyanna |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
Faculty of Educational Studies, Universiti Putra Malaysia
2019
|
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/76684/1/GREDUC2019-14.pdf http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/76684/ http://spel3.upm.edu.my/max/dokumen/GREDUC_GREduc2019_E-proceedings.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pengetahuan dan kemahiran guru Pendidikan Khas dalam melaksanakan program Pendidikan Khas Integrasi (PPKI) Masalah Pendengaran
by: Dashwini Selvam
Published: (2022) -
Kebolehan penyelesaian persamaan linear: satu kerangka dalam penaksiran bilik darjah
by: Lim, Hooi Lian, et al.
Published: (2009) -
Pengurusan bilik darjah
by: Dali, Mohd Hasani, et al.
Published: (2009) -
Model hubungan antara kepimpinan guru besar, beban tugas dan kepuasan kerja guru Program Pendidikan Khas Integrasi (PPKI)
by: Nordin, Mohd Norazmi
Published: (2020) -
Analisis isu dan permasalahan dalam pengajaran dan pembelajaran pendidikan islam program pendidikan khas integrasi (PPKI)
by: Hammadah, Abdul Rahman, et al.
Published: (2018)