HKIP membudayakan kualiti dan inovasi perkhidmatan staf

SERDANG, 2 Nov – Universiti Putra Malaysia (UPM) menganjurkan Sambutan Hari Kualiti dan Inovasi Perkhidmatan (HKIP) 2018 bagi membudayakan kualiti dan inovasi staf untuk melahirkan kelompok pekerja yang memiliki budaya pemikiran kreatif dan cara kerja bersinergi.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Juferi, Noor Eszereen
Format: UPM News
Language:English
Published: Pejabat Strategi Korporat dan Komunikasi, Universiti Putra Malaysia 2018
Online Access:http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/66019/1/HKIP%20membudayakan%20kualiti%20dan%20inovasi%20perkhidmatan%20staf.pdf
http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/66019/
http://www.upm.edu.my/berita/hkip_membudayakan_kualiti_dan_inovasi_perkhidmatan_staf-45881
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:SERDANG, 2 Nov – Universiti Putra Malaysia (UPM) menganjurkan Sambutan Hari Kualiti dan Inovasi Perkhidmatan (HKIP) 2018 bagi membudayakan kualiti dan inovasi staf untuk melahirkan kelompok pekerja yang memiliki budaya pemikiran kreatif dan cara kerja bersinergi.