Retorik dalam risalah iklan makanan segera di Seksyen 7, Shah Alam, Selangor

Risalah perniagaan termasuklah iklan makanan di restoran segera yang dicetak dan diedarkan mempunyai retorik untuk memastikan makanan yang dijual dapat bersaing dan diminati oleh pelanggan. Kebiasaannya, risalah digunakan untuk melariskan dan mempromosikan barangan atau perkhidmatan yang dapat menem...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Sha'ri, Sharil Nizam, Azman, Hafizan, Ismail, Mohd Ashri, N. Marie, Vivekananda M.
Format: Article
Language:English
Published: Penerbit Kolej Universiti Islam Melaka 2016
Online Access:http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/64579/1/Retorik%20dalam%20risalah%20iklan%20makanan%20segera%20di%20Seksyen%207%2C%20Shah%20Alam%2C%20Selangor.pdf
http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/64579/
http://journal.kuim.edu.my/index.php/JK/article/view/114
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!