Kefahaman dan amalan penyeliaan pengajaran pengetua di sekolah menengah kebangsaan kluster kecemerlangan dan sekolah menengah kebangsaan harian
Secara umumnya kajian ini bertujuan untuk mengkaji kefahaman dan amalan penyeliaan pengajaran pengetua di Sekolah Menengah. Pendekatan kaedah kualitatif telah digunakan dalam kajian ini untuk pengumpulan data. Perbincangan tertumpu kepada empat bahagian utama iaitu penyeliaan pengajaran, kefahaman p...
Saved in:
Main Authors: | , , , |
---|---|
格式: | Conference or Workshop Item |
語言: | English |
出版: |
Faculty of Educational Studies, Universiti Putra Malaysia
2016
|
在線閱讀: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/60225/1/53-61.pdf http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/60225/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|