Kefahaman dan amalan penyeliaan pengajaran pengetua di sekolah menengah kebangsaan kluster kecemerlangan dan sekolah menengah kebangsaan harian
Secara umumnya kajian ini bertujuan untuk mengkaji kefahaman dan amalan penyeliaan pengajaran pengetua di Sekolah Menengah. Pendekatan kaedah kualitatif telah digunakan dalam kajian ini untuk pengumpulan data. Perbincangan tertumpu kepada empat bahagian utama iaitu penyeliaan pengajaran, kefahaman p...
Saved in:
Main Authors: | Mohd Zain, Azrani, Lope Pihie, Zaidatol Akmaliah, Asimiran, Soaib, Mohamed Razali, Abu Bakar |
---|---|
格式: | Conference or Workshop Item |
語言: | English |
出版: |
Faculty of Educational Studies, Universiti Putra Malaysia
2016
|
在線閱讀: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/60225/1/53-61.pdf http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/60225/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Peranan kepimpinan instruksional dalam amalan penyeliaan pengajaran di sekolah menengah kebangsaan kluster kecemerlangan dan sekolah menengah kebangsaan harian
由: Mohd Zain, Azrani
出版: (2020) -
Hubungan antara amalan kepemimpinan distributif pengetua dan kepemimpinan guru di sekolah menengah
由: Harun, Azhar, et al.
出版: (2016) -
Kefungsian keluarga dan ketahanan diri pelajar sekolah menengah kebangsaan harian
由: Mohamad Yusoff, Siti Hajar, et al.
出版: (2017) -
Keperluan kefahaman tugas dan kepuasan kerja pengetua-pengetua sekolah menengah.
由: Saliman, Abd. Main
出版: (1988) -
Amalan kepemimpinan guru di sekolah menengah zon timur Semenajung Malaysia
由: Harun, Azhar, et al.
出版: (2016)