Bimbingan dan pementoran berfokus oleh SISC+ BM: impak terhadap kualiti pengajaran guru Bahasa Melayu di sekolah-sekolah menengah daerah Samarahan, Sarawak
Transformasi yang berlaku di seluruh dunia ekoran daripada arus globalisasi dan ledakan teknologi maklumat menyebabkan negara malakukan anjakan strategik terhadap visi sistem pendidikan dengan aspirasi murid dalam Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM) 2013-2025 iaitu transformasi keguruan seb...
Saved in:
Main Authors: | Said, Rozita Radhiah, Brahim, Mohammad, Md. Sabil, Azhar |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Fakulti Pendidikan, Universiti Kebangsaan Malaysia
2016
|
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/55197/1/Bimbingan%20dan%20pementoran%20berfokus%20oleh%20SISC%2B%20BM%20impak%20terhadap%20kualiti%20.pdf http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/55197/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kualiti guru: impak bimbingan dan pementoran berfokus berdasarkan borang matrik bimbingan guru oleh SISC+ BM
by: Brahim, Mohammad, et al.
Published: (2015) -
Bimbingan dan pementoran berfokus oleh Sisc+ Bm: impak terhadap kualiti pengajaran guru bahasa Melayu di sekolah-sekolah menengah
Daerah Samarahan, Sarawak
by: Rozita Radhiah Said,, et al.
Published: (2016) -
Kepuasan komunikasi dan bimbingan pengajaran pegawai pembimbing pakar pembangunan sekolah (SISC+) sebagai peramal kualiti guru sekolah rendah di Malaysia
by: Madhavan, Selvarajoo
Published: (2021) -
Hubungan antara faktor pengetahuan dan kefahaman mata pelajaran bahasa melayu (BM) terhadap standard kompetensi domain diri, profesion dan sosial dalam kalangan pegawai SISC+ BM
by: Saidi, Rozita@Radhiah, et al.
Published: (2019) -
Pengetahuan dan kefahaman skop pengajaran dan pembelajaran Bahasa Melayu dalam kalangan jurulatih pakar pembangunan sekolah (SISC+)
by: Said, Rozita @ Radhiah, et al.
Published: (2016)