Adab menuntut ilmu

Kementerian Pelajaran diminta memasukkan adab menuntut ilmu dalam sistem pendidik negara ini dengan mengambil panduan daripada karya agung, Bustan al-katibin atau Kitab Pengetahuan Bahasa.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Berita Harian, nazmi Yaakub
Format: Newspaper
Language:English
Malay
Published: 2009
Online Access:http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/4599/1/0748.pdf
http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/4599/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.upm.eprints.4599
record_format eprints
spelling my.upm.eprints.45992013-05-27T07:17:12Z http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/4599/ Adab menuntut ilmu Berita Harian, nazmi Yaakub Kementerian Pelajaran diminta memasukkan adab menuntut ilmu dalam sistem pendidik negara ini dengan mengambil panduan daripada karya agung, Bustan al-katibin atau Kitab Pengetahuan Bahasa. 2009-03-19 Newspaper NonPeerReviewed application/pdf en http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/4599/1/0748.pdf Berita Harian, nazmi Yaakub Adab menuntut ilmu. (19 March 2009), (Call Number: UNSPECIFIED) Malay
institution Universiti Putra Malaysia
building UPM Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Putra Malaysia
content_source UPM Institutional Repository
url_provider http://psasir.upm.edu.my/
language English
Malay
description Kementerian Pelajaran diminta memasukkan adab menuntut ilmu dalam sistem pendidik negara ini dengan mengambil panduan daripada karya agung, Bustan al-katibin atau Kitab Pengetahuan Bahasa.
format Newspaper
author Berita Harian, nazmi Yaakub
spellingShingle Berita Harian, nazmi Yaakub
Adab menuntut ilmu
author_facet Berita Harian, nazmi Yaakub
author_sort Berita Harian, nazmi Yaakub
title Adab menuntut ilmu
title_short Adab menuntut ilmu
title_full Adab menuntut ilmu
title_fullStr Adab menuntut ilmu
title_full_unstemmed Adab menuntut ilmu
title_sort adab menuntut ilmu
publishDate 2009
url http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/4599/1/0748.pdf
http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/4599/
_version_ 1643822950977110016
score 13.160551