UPM cipta model asyik kepada pelajaran

Bukan mudah untuk menarik minat sesetengah pelajar terhadap pembelajaran sesuatu mata pelajaran,apatah lagi mewujudkan suasana asyik kepada pelajaran tersebut.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Utusan Malaysia,
Format: Newspaper
Language:English
Malay
Published: 2009
Online Access:http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/4341/1/0561.pdf
http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/4341/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.upm.eprints.4341
record_format eprints
spelling my.upm.eprints.43412013-05-27T07:15:06Z http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/4341/ UPM cipta model asyik kepada pelajaran Utusan Malaysia, Bukan mudah untuk menarik minat sesetengah pelajar terhadap pembelajaran sesuatu mata pelajaran,apatah lagi mewujudkan suasana asyik kepada pelajaran tersebut. 2009-04-15 Newspaper NonPeerReviewed application/pdf en http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/4341/1/0561.pdf Utusan Malaysia, UPM cipta model asyik kepada pelajaran. (15 April 2009), (Call Number: L 2009 129) Malay
institution Universiti Putra Malaysia
building UPM Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Putra Malaysia
content_source UPM Institutional Repository
url_provider http://psasir.upm.edu.my/
language English
Malay
description Bukan mudah untuk menarik minat sesetengah pelajar terhadap pembelajaran sesuatu mata pelajaran,apatah lagi mewujudkan suasana asyik kepada pelajaran tersebut.
format Newspaper
author Utusan Malaysia,
spellingShingle Utusan Malaysia,
UPM cipta model asyik kepada pelajaran
author_facet Utusan Malaysia,
author_sort Utusan Malaysia,
title UPM cipta model asyik kepada pelajaran
title_short UPM cipta model asyik kepada pelajaran
title_full UPM cipta model asyik kepada pelajaran
title_fullStr UPM cipta model asyik kepada pelajaran
title_full_unstemmed UPM cipta model asyik kepada pelajaran
title_sort upm cipta model asyik kepada pelajaran
publishDate 2009
url http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/4341/1/0561.pdf
http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/4341/
_version_ 1643822876066840576
score 13.160551