Prof. Shatar seru tingkat perkhidmatan berkualiti kepada pelajar UPM
SERDANG, 18 Jun (UPM) – Timbalan Naib Canselor (Hal Ehwal Pelajar dan Alumni), Universiti Putra Malaysia (UPM) Prof. Dr. Mohammad Shatar Sabran menyeru barisan stafnya meningkatkan perkhidmatan berkualiti kepada pelajar yang merupakan pemegang taruh utama universiti. “Bahagian Hal Ehwal Pelajar d...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | UPM News |
Language: | English |
Published: |
Universiti Putra Malaysia
2013
|
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/25599/1/Prof.%20Shatar%20seru%20tingkat%20perkhidmatan%20berkualiti%20kepada%20pelajar%20UPM.pdf http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/25599/ http://www.upm.edu.my/berita/details/perkhidmatanberkualaitiupm |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | SERDANG, 18 Jun (UPM) – Timbalan Naib Canselor (Hal Ehwal Pelajar dan Alumni), Universiti Putra Malaysia (UPM) Prof. Dr. Mohammad Shatar Sabran menyeru barisan stafnya meningkatkan perkhidmatan berkualiti kepada pelajar yang merupakan pemegang taruh utama universiti.
“Bahagian Hal Ehwal Pelajar dan Alumni (HEPA) dan entitinya perlu berterusan mengadakan proses ‘engagement’ bersama pelajar dalam menjayakan misi mencemerlangkan akademik dan sahsiah mereka.
“HEPA turut bertindak sebagai keluarga dan rakan pelajar bagi merealisasikan matlamat serta berwaspada dengan anasir luar yang sering cuba mengambil kesempatan dan mempergunakan pelajar,” katanya dalam ucapan dasar beliau di Dewan Harmoni, Kolej Kelima UPM. |
---|