Prof. Shatar seru tingkat perkhidmatan berkualiti kepada pelajar UPM

SERDANG, 18 Jun (UPM) – Timbalan Naib Canselor (Hal Ehwal Pelajar dan Alumni), Universiti Putra Malaysia (UPM) Prof. Dr. Mohammad Shatar Sabran menyeru barisan stafnya meningkatkan perkhidmatan berkualiti kepada pelajar yang merupakan pemegang taruh utama universiti. “Bahagian Hal Ehwal Pelajar d...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Universiti Putra Malaysia, Bahagian Komunikasi Korporat
Format: UPM News
Language:English
Published: Universiti Putra Malaysia 2013
Online Access:http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/25599/1/Prof.%20Shatar%20seru%20tingkat%20perkhidmatan%20berkualiti%20kepada%20pelajar%20UPM.pdf
http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/25599/
http://www.upm.edu.my/berita/details/perkhidmatanberkualaitiupm
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:SERDANG, 18 Jun (UPM) – Timbalan Naib Canselor (Hal Ehwal Pelajar dan Alumni), Universiti Putra Malaysia (UPM) Prof. Dr. Mohammad Shatar Sabran menyeru barisan stafnya meningkatkan perkhidmatan berkualiti kepada pelajar yang merupakan pemegang taruh utama universiti. “Bahagian Hal Ehwal Pelajar dan Alumni (HEPA) dan entitinya perlu berterusan mengadakan proses ‘engagement’ bersama pelajar dalam menjayakan misi mencemerlangkan akademik dan sahsiah mereka. “HEPA turut bertindak sebagai keluarga dan rakan pelajar bagi merealisasikan matlamat serta berwaspada dengan anasir luar yang sering cuba mengambil kesempatan dan mempergunakan pelajar,” katanya dalam ucapan dasar beliau di Dewan Harmoni, Kolej Kelima UPM.