Pembelajaran berasaskan cabaran lahir graduan yang kreatif dan inovatif

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Utusan Borneo
Format: Newspaper Cutting
Language:English
Published: Utusan Borneo 2018
Subjects:
Online Access:http://ir.unimas.my/id/eprint/23278/1/04%2019%202018%2010%2027.jpg
http://ir.unimas.my/id/eprint/23278/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.unimas.ir.23278
record_format eprints
spelling my.unimas.ir.232782020-08-24T02:33:54Z http://ir.unimas.my/id/eprint/23278/ Pembelajaran berasaskan cabaran lahir graduan yang kreatif dan inovatif Utusan Borneo LB Theory and practice of education Utusan Borneo 2018 Newspaper Cutting NonPeerReviewed image en http://ir.unimas.my/id/eprint/23278/1/04%2019%202018%2010%2027.jpg Utusan Borneo (2018) Pembelajaran berasaskan cabaran lahir graduan yang kreatif dan inovatif. [Newspaper Cutting] (In Press)
institution Universiti Malaysia Sarawak
building Centre for Academic Information Services (CAIS)
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Malaysia Sarawak
content_source UNIMAS Institutional Repository
url_provider http://ir.unimas.my/
language English
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
Utusan Borneo
Pembelajaran berasaskan cabaran lahir graduan yang kreatif dan inovatif
format Newspaper Cutting
author Utusan Borneo
author_facet Utusan Borneo
author_sort Utusan Borneo
title Pembelajaran berasaskan cabaran lahir graduan yang kreatif dan inovatif
title_short Pembelajaran berasaskan cabaran lahir graduan yang kreatif dan inovatif
title_full Pembelajaran berasaskan cabaran lahir graduan yang kreatif dan inovatif
title_fullStr Pembelajaran berasaskan cabaran lahir graduan yang kreatif dan inovatif
title_full_unstemmed Pembelajaran berasaskan cabaran lahir graduan yang kreatif dan inovatif
title_sort pembelajaran berasaskan cabaran lahir graduan yang kreatif dan inovatif
publisher Utusan Borneo
publishDate 2018
url http://ir.unimas.my/id/eprint/23278/1/04%2019%202018%2010%2027.jpg
http://ir.unimas.my/id/eprint/23278/
_version_ 1677785196713213952
score 13.211869