Menilai kebolehgunaan antaramuka paparan visual perisian E-learning yang digunakan di sekolah bistari di Malaysia
Saved in:
Main Author: | Rohameza, Binti Hizmi. |
---|---|
Format: | E-LPTA |
Language: | English English |
Published: |
Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS)
2002
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ir.unimas.my/id/eprint/18520/1/Menilai%20kebolehgunaan%20antaramuka%20%20%2824%20pages%29.pdf http://ir.unimas.my/id/eprint/18520/2/Menilai%20kebolehgunaan%20antaramuka%20%20%28fulltext%29.pdf http://ir.unimas.my/id/eprint/18520/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kajian terhadap penggunaan perisian dan perkakasan multimedia di kalangan guru dalam P & P di sekolah menengah zon Skudai
by: Abu Bakar, Roslina
Published: (2009) -
Menilai kebolehgunaan paparan visual perisian e-learning matapelajaran matematik (gandaan) sekolah bestari
by: Normah, Alu.
Published: (2002) -
Pembinaan dan keberkesanan perisian berbantukan komputer bagi penyelesaian masalah konsep MOL berdasarkan Model Konstruktivisme Saunders dan Hein
by: Mat, Abd. Rahman
Published: (2005) -
Keberkesanan penggunaan perisian multimedia dalam pengajaran dan pembelajaran lokus dalam dua matra terhadap pelajar tingkatan dua.(Kajian Berasaskan Sekolah)
by: Saridah Hussein,
Published: (2006) -
Kompetensi pengurusan pengajaran dan pembelajaran di kalangan guru teknikal PPPLD / PPPBS di Sekolah Menengah Teknik di negeri Pahang
by: Suhardiman, Bin Mohd Lazim
Published: (1999)