Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran Pelajar Orang Kurang Upaya (OKU) mengikut Jantina berdasarkan Kolej Komuniti (2018-2019)
Link to publisher homepage at https://www.mohe.gov.my
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Other |
Language: | other |
Published: |
Kementerian Pengajian Tinggi (KPT), Malaysia
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.unimap.edu.my:80/xmlui/handle/123456789/69291 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my.unimap-69291 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
my.unimap-692912021-01-13T01:42:56Z Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran Pelajar Orang Kurang Upaya (OKU) mengikut Jantina berdasarkan Kolej Komuniti (2018-2019) Number of Disabled Student's Intake, Enrolment and Output by Gender in Community Colleges (2018-2019) Malaysia, Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) Kementerian Pengajian Tinggi, Malaysia Statistik -- Pendidikan Tinggi -- Malaysia Bilangan kemasukan, enrolmen dan keluaran -- Pelajar Orang Kurang Upaya (OKU) -- Jantina Number of students' intake, enrolment and output -- Disabled student's -- Gender Pelajar Orang Kurang Upaya (OKU) -- Kolej Komuniti Disabled student's -- Community Colleges Kolej Komuniti Community Colleges Link to publisher homepage at https://www.mohe.gov.my 2021-01-13T01:42:56Z 2021-01-13T01:42:56Z 2019 Other 1 p. : ill. http://dspace.unimap.edu.my:80/xmlui/handle/123456789/69291 other Statistik Pendidikan Tinggi 2019; Kementerian Pengajian Tinggi (KPT), Malaysia |
institution |
Universiti Malaysia Perlis |
building |
UniMAP Library |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Malaysia Perlis |
content_source |
UniMAP Library Digital Repository |
url_provider |
http://dspace.unimap.edu.my/ |
language |
other |
topic |
Kementerian Pengajian Tinggi, Malaysia Statistik -- Pendidikan Tinggi -- Malaysia Bilangan kemasukan, enrolmen dan keluaran -- Pelajar Orang Kurang Upaya (OKU) -- Jantina Number of students' intake, enrolment and output -- Disabled student's -- Gender Pelajar Orang Kurang Upaya (OKU) -- Kolej Komuniti Disabled student's -- Community Colleges Kolej Komuniti Community Colleges |
spellingShingle |
Kementerian Pengajian Tinggi, Malaysia Statistik -- Pendidikan Tinggi -- Malaysia Bilangan kemasukan, enrolmen dan keluaran -- Pelajar Orang Kurang Upaya (OKU) -- Jantina Number of students' intake, enrolment and output -- Disabled student's -- Gender Pelajar Orang Kurang Upaya (OKU) -- Kolej Komuniti Disabled student's -- Community Colleges Kolej Komuniti Community Colleges Malaysia, Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran Pelajar Orang Kurang Upaya (OKU) mengikut Jantina berdasarkan Kolej Komuniti (2018-2019) |
description |
Link to publisher homepage at https://www.mohe.gov.my |
format |
Other |
author |
Malaysia, Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) |
author_facet |
Malaysia, Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) |
author_sort |
Malaysia, Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) |
title |
Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran Pelajar Orang Kurang Upaya (OKU) mengikut Jantina berdasarkan Kolej Komuniti (2018-2019) |
title_short |
Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran Pelajar Orang Kurang Upaya (OKU) mengikut Jantina berdasarkan Kolej Komuniti (2018-2019) |
title_full |
Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran Pelajar Orang Kurang Upaya (OKU) mengikut Jantina berdasarkan Kolej Komuniti (2018-2019) |
title_fullStr |
Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran Pelajar Orang Kurang Upaya (OKU) mengikut Jantina berdasarkan Kolej Komuniti (2018-2019) |
title_full_unstemmed |
Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran Pelajar Orang Kurang Upaya (OKU) mengikut Jantina berdasarkan Kolej Komuniti (2018-2019) |
title_sort |
bilangan kemasukan, enrolmen dan keluaran pelajar orang kurang upaya (oku) mengikut jantina berdasarkan kolej komuniti (2018-2019) |
publisher |
Kementerian Pengajian Tinggi (KPT), Malaysia |
publishDate |
2021 |
url |
http://dspace.unimap.edu.my:80/xmlui/handle/123456789/69291 |
_version_ |
1698698585140363264 |
score |
13.222552 |