Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran mengikut Bidang Pengajian dan Jantina berdasarkan Taraf IPTS (2019) : Bidang Kejuruteraan, Pembuatan & Pembinaan
Link to publisher homepage at https://www.mohe.gov.my
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Other |
Language: | other |
Published: |
Kementerian Pengajian Tinggi (KPT), Malaysia
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.unimap.edu.my:80/xmlui/handle/123456789/69154 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my.unimap-69154 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
my.unimap-691542020-12-29T04:13:59Z Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran mengikut Bidang Pengajian dan Jantina berdasarkan Taraf IPTS (2019) : Bidang Kejuruteraan, Pembuatan & Pembinaan Number of Students' Intake, Enrolment and Output by Fields of Studies and Gender according to Private HEIs Status (2019) : Engineering, Manufacturing & Construction Malaysia, Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) Kementerian Pengajian Tinggi, Malaysia Statistik -- Pendidikan Tinggi -- Malaysia Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran -- Bidang Kejuruteraan, Pembuatan & Pembinaan -- Taraf IPTS Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran -- Bidang Kejuruteraan, Pembuatan & Pembinaan -- Jantina Link to publisher homepage at https://www.mohe.gov.my 2020-12-29T04:13:59Z 2020-12-29T04:13:59Z 2019 Other 1p. : ill. http://dspace.unimap.edu.my:80/xmlui/handle/123456789/69154 other Statistik Pendidikan Tinggi 2019; Kementerian Pengajian Tinggi (KPT), Malaysia |
institution |
Universiti Malaysia Perlis |
building |
UniMAP Library |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Malaysia Perlis |
content_source |
UniMAP Library Digital Repository |
url_provider |
http://dspace.unimap.edu.my/ |
language |
other |
topic |
Kementerian Pengajian Tinggi, Malaysia Statistik -- Pendidikan Tinggi -- Malaysia Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran -- Bidang Kejuruteraan, Pembuatan & Pembinaan -- Taraf IPTS Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran -- Bidang Kejuruteraan, Pembuatan & Pembinaan -- Jantina |
spellingShingle |
Kementerian Pengajian Tinggi, Malaysia Statistik -- Pendidikan Tinggi -- Malaysia Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran -- Bidang Kejuruteraan, Pembuatan & Pembinaan -- Taraf IPTS Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran -- Bidang Kejuruteraan, Pembuatan & Pembinaan -- Jantina Malaysia, Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran mengikut Bidang Pengajian dan Jantina berdasarkan Taraf IPTS (2019) : Bidang Kejuruteraan, Pembuatan & Pembinaan |
description |
Link to publisher homepage at https://www.mohe.gov.my |
format |
Other |
author |
Malaysia, Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) |
author_facet |
Malaysia, Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) |
author_sort |
Malaysia, Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) |
title |
Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran mengikut Bidang Pengajian dan Jantina berdasarkan Taraf IPTS (2019) : Bidang Kejuruteraan, Pembuatan & Pembinaan |
title_short |
Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran mengikut Bidang Pengajian dan Jantina berdasarkan Taraf IPTS (2019) : Bidang Kejuruteraan, Pembuatan & Pembinaan |
title_full |
Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran mengikut Bidang Pengajian dan Jantina berdasarkan Taraf IPTS (2019) : Bidang Kejuruteraan, Pembuatan & Pembinaan |
title_fullStr |
Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran mengikut Bidang Pengajian dan Jantina berdasarkan Taraf IPTS (2019) : Bidang Kejuruteraan, Pembuatan & Pembinaan |
title_full_unstemmed |
Bilangan Kemasukan, Enrolmen dan Keluaran mengikut Bidang Pengajian dan Jantina berdasarkan Taraf IPTS (2019) : Bidang Kejuruteraan, Pembuatan & Pembinaan |
title_sort |
bilangan kemasukan, enrolmen dan keluaran mengikut bidang pengajian dan jantina berdasarkan taraf ipts (2019) : bidang kejuruteraan, pembuatan & pembinaan |
publisher |
Kementerian Pengajian Tinggi (KPT), Malaysia |
publishDate |
2020 |
url |
http://dspace.unimap.edu.my:80/xmlui/handle/123456789/69154 |
_version_ |
1698698560890994688 |
score |
13.214268 |