Bilangan Kemasukan Pelajar Dalam Bidang Sains, Teknologi, Kejuruteraan dan Matematik Mengikut Peringkat Pengajian dan Jantina di UA (2017-2018)

Link to publisher homepage at https://www.moe.gov.my

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Malaysia, Kementerian Pendidikan
Format: Other
Language:other
Published: Kementerian Pendidikan Malaysia 2019
Subjects:
Online Access:http://dspace.unimap.edu.my:80/xmlui/handle/123456789/61940
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.unimap-61940
record_format dspace
spelling my.unimap-619402019-09-24T09:04:55Z Bilangan Kemasukan Pelajar Dalam Bidang Sains, Teknologi, Kejuruteraan dan Matematik Mengikut Peringkat Pengajian dan Jantina di UA (2017-2018) Malaysia, Kementerian Pendidikan Kementerian Pendidikan Malaysia Bilangan Kemasukan Pelajar Dalam Bidang Sains, Teknologi, Kejuruteraan dan Matematik -- Peringkat Pengajian Bilangan Kemasukan Pelajar Dalam Bidang Sains, Teknologi, Kejuruteraan dan Matematik -- Peringkat Pengajian -- Jantina Number of Students’ Intake for Science, Technology, Engineering and Mathematics -- Level of Studies Number of Students’ Intake for Science, Technology, Engineering and Mathematics -- Gender Universiti Awam (UA) Public Universities Link to publisher homepage at https://www.moe.gov.my 2019-09-24T09:04:55Z 2019-09-24T09:04:55Z 2019 Other 1 page http://dspace.unimap.edu.my:80/xmlui/handle/123456789/61940 other Statistik Pendidikan Tinggi 2018; Kementerian Pendidikan Malaysia
institution Universiti Malaysia Perlis
building UniMAP Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Malaysia Perlis
content_source UniMAP Library Digital Repository
url_provider http://dspace.unimap.edu.my/
language other
topic Kementerian Pendidikan Malaysia
Bilangan Kemasukan Pelajar Dalam Bidang Sains, Teknologi, Kejuruteraan dan Matematik -- Peringkat Pengajian
Bilangan Kemasukan Pelajar Dalam Bidang Sains, Teknologi, Kejuruteraan dan Matematik -- Peringkat Pengajian -- Jantina
Number of Students’ Intake for Science, Technology, Engineering and Mathematics -- Level of Studies
Number of Students’ Intake for Science, Technology, Engineering and Mathematics -- Gender
Universiti Awam (UA)
Public Universities
spellingShingle Kementerian Pendidikan Malaysia
Bilangan Kemasukan Pelajar Dalam Bidang Sains, Teknologi, Kejuruteraan dan Matematik -- Peringkat Pengajian
Bilangan Kemasukan Pelajar Dalam Bidang Sains, Teknologi, Kejuruteraan dan Matematik -- Peringkat Pengajian -- Jantina
Number of Students’ Intake for Science, Technology, Engineering and Mathematics -- Level of Studies
Number of Students’ Intake for Science, Technology, Engineering and Mathematics -- Gender
Universiti Awam (UA)
Public Universities
Malaysia, Kementerian Pendidikan
Bilangan Kemasukan Pelajar Dalam Bidang Sains, Teknologi, Kejuruteraan dan Matematik Mengikut Peringkat Pengajian dan Jantina di UA (2017-2018)
description Link to publisher homepage at https://www.moe.gov.my
format Other
author Malaysia, Kementerian Pendidikan
author_facet Malaysia, Kementerian Pendidikan
author_sort Malaysia, Kementerian Pendidikan
title Bilangan Kemasukan Pelajar Dalam Bidang Sains, Teknologi, Kejuruteraan dan Matematik Mengikut Peringkat Pengajian dan Jantina di UA (2017-2018)
title_short Bilangan Kemasukan Pelajar Dalam Bidang Sains, Teknologi, Kejuruteraan dan Matematik Mengikut Peringkat Pengajian dan Jantina di UA (2017-2018)
title_full Bilangan Kemasukan Pelajar Dalam Bidang Sains, Teknologi, Kejuruteraan dan Matematik Mengikut Peringkat Pengajian dan Jantina di UA (2017-2018)
title_fullStr Bilangan Kemasukan Pelajar Dalam Bidang Sains, Teknologi, Kejuruteraan dan Matematik Mengikut Peringkat Pengajian dan Jantina di UA (2017-2018)
title_full_unstemmed Bilangan Kemasukan Pelajar Dalam Bidang Sains, Teknologi, Kejuruteraan dan Matematik Mengikut Peringkat Pengajian dan Jantina di UA (2017-2018)
title_sort bilangan kemasukan pelajar dalam bidang sains, teknologi, kejuruteraan dan matematik mengikut peringkat pengajian dan jantina di ua (2017-2018)
publisher Kementerian Pendidikan Malaysia
publishDate 2019
url http://dspace.unimap.edu.my:80/xmlui/handle/123456789/61940
_version_ 1651868628521320448
score 13.222552