Inisiatif lahir murid lebih kreatif
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Other |
Language: | other |
Published: |
Berita Harian
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.unimap.edu.my:80/xmlui/handle/123456789/61715 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my.unimap-61715 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
my.unimap-617152019-09-11T01:41:01Z Inisiatif lahir murid lebih kreatif Mohamed Farid, Noh farid_noh@nstp.com.my Pemansuhan Peperiksaan Tahap Satu (Tahun Satu, Dua dan Tiga) Murid Kreatif Menteri Pendidikan, Dr Maszlee Malik Pendidikan 2019-09-10T10:05:12Z 2019-09-10T10:05:12Z 2019-01-12 Other 12 p., 1 col. http://dspace.unimap.edu.my:80/xmlui/handle/123456789/61715 other Berita Harian |
institution |
Universiti Malaysia Perlis |
building |
UniMAP Library |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Malaysia Perlis |
content_source |
UniMAP Library Digital Repository |
url_provider |
http://dspace.unimap.edu.my/ |
language |
other |
topic |
Pemansuhan Peperiksaan Tahap Satu (Tahun Satu, Dua dan Tiga) Murid Kreatif Menteri Pendidikan, Dr Maszlee Malik Pendidikan |
spellingShingle |
Pemansuhan Peperiksaan Tahap Satu (Tahun Satu, Dua dan Tiga) Murid Kreatif Menteri Pendidikan, Dr Maszlee Malik Pendidikan Mohamed Farid, Noh Inisiatif lahir murid lebih kreatif |
author2 |
farid_noh@nstp.com.my |
author_facet |
farid_noh@nstp.com.my Mohamed Farid, Noh |
format |
Other |
author |
Mohamed Farid, Noh |
author_sort |
Mohamed Farid, Noh |
title |
Inisiatif lahir murid lebih kreatif |
title_short |
Inisiatif lahir murid lebih kreatif |
title_full |
Inisiatif lahir murid lebih kreatif |
title_fullStr |
Inisiatif lahir murid lebih kreatif |
title_full_unstemmed |
Inisiatif lahir murid lebih kreatif |
title_sort |
inisiatif lahir murid lebih kreatif |
publisher |
Berita Harian |
publishDate |
2019 |
url |
http://dspace.unimap.edu.my:80/xmlui/handle/123456789/61715 |
_version_ |
1651868587410849792 |
score |
13.211869 |