UUM buka kaunter kaunseling untuk pelajar sekolah
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Article |
Language: | other |
Published: |
Berita Harian
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.unimap.edu.my/xmlui/handle/123456789/13481 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my.unimap-13481 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
my.unimap-134812011-08-11T02:28:45Z UUM buka kaunter kaunseling untuk pelajar sekolah Mohd Azrone, Sarabatin azrone@bharian.com.my Pengajian tinggi Institusi Pengajian Tinggi (IPT) Universiti Utara Malaysia (UUM) 2011-08-11T02:28:45Z 2011-08-11T02:28:45Z 2011-02-17 Article 8 p., 3 col. http://hdl.handle.net/123456789/13481 other Berita Harian |
institution |
Universiti Malaysia Perlis |
building |
UniMAP Library |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Malaysia Perlis |
content_source |
UniMAP Library Digital Repository |
url_provider |
http://dspace.unimap.edu.my/ |
language |
other |
topic |
Pengajian tinggi Institusi Pengajian Tinggi (IPT) Universiti Utara Malaysia (UUM) |
spellingShingle |
Pengajian tinggi Institusi Pengajian Tinggi (IPT) Universiti Utara Malaysia (UUM) Mohd Azrone, Sarabatin UUM buka kaunter kaunseling untuk pelajar sekolah |
author2 |
azrone@bharian.com.my |
author_facet |
azrone@bharian.com.my Mohd Azrone, Sarabatin |
format |
Article |
author |
Mohd Azrone, Sarabatin |
author_sort |
Mohd Azrone, Sarabatin |
title |
UUM buka kaunter kaunseling untuk pelajar sekolah |
title_short |
UUM buka kaunter kaunseling untuk pelajar sekolah |
title_full |
UUM buka kaunter kaunseling untuk pelajar sekolah |
title_fullStr |
UUM buka kaunter kaunseling untuk pelajar sekolah |
title_full_unstemmed |
UUM buka kaunter kaunseling untuk pelajar sekolah |
title_sort |
uum buka kaunter kaunseling untuk pelajar sekolah |
publisher |
Berita Harian |
publishDate |
2011 |
url |
http://dspace.unimap.edu.my/xmlui/handle/123456789/13481 |
_version_ |
1643790881470283776 |
score |
13.222552 |